A A+ A++

Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Od 16 listopada 2020 r., firma posługuje się nowym logotypem, który podkreśla jej tożsamość i nadaje nowego wymiaru. Firma rozszerzyła zakres swojej działalności i oprócz outdooru dostarcza swoim klientom także digital.

Idea logo Cityboard

Zmiana identyfikacji wizualnej związana jest z rozwojem firmy i wejściem w sektor reklamy digitalowej. – Dział digitalowy rozwija się bardzo dynamicznie i postanowiliśmy w związku z tym, zaakcentować zmianę w naszej tożsamości – mówi Marcin Stan, członek zarządu firmy. – Cityboard wywodzi się z reklamy outdoorowej (OOH). Natomiast widzimy, że klienci oczekują szerszego wachlarza usług, więc mamy dla nich digital, tak aby mogli wykorzystać synergię mediów. W tym sektorze widzimy przyszłość – dodaje.

Logotyp Cityboard

Nowa identyfikacja wizualna jest połączeniem tradycji i nowoczesności. Oko, znane z poprzednich logotypów firmy, zostało odświeżone.

Sygnet przesunięto z prawej na lewą stronę znaku graficznego. – Sygnety zawierające wiele drobnych elementów są słabo czytelne w social mediach. Postanowiliśmy nasz sygnet oczyścić i nadać mu prosty, ale sugestywny kształt oka, w którym mamy literę „C” a także źrenicę. Łączymy zatem digitalową nowoczesność z outdoorowymi korzeniami – wyjaśnia Marcin Stan. Font użyty w logotypie to Montserrat.

Warianty logo Cityboard

Z podstawowego logotypu znika słowo „media”, będzie ono zastępowane różnymi wariantami rozszerzenia: OOH, digital, czy instytut. – Firma  oczywiście formalnie nie zmienia swojej nazwy (Cityboard Media Sp. z o. o.), ale w komunikacji branżowej i tak jesteśmy określani mianem Cityboardu, więc postanowiliśmy zbudować logotyp skupiony wokół najważniejszego dla nas słowa i rozszerzać go o kolejne warianty. Chcemy też wyraźnie oddzielać nasze pola aktywności, aby dla klientów było jasne, czym się zajmujemy – obrazuje Marcin Stan. Swoją wersję logo otrzyma też Cityboard Instytut, czyli jednostka organizująca seminaria i szkolenia z zakresu marketingu i reklamy.

Kolory

Podstawowym kolorem użytym w logo jest czerń, a rozszerzenia takie jak OOH, czy digital mają barwę … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPS5 Simulator to pozycja dla graczy, którym nie udało się kupić PlayStation 5
Następny artykułJej Wysokość Dynia. Oto 5 rzeczy, które musicie o niej wiedzieć (i kilka pysznych przepisów!)