Toyota Corolla hitem w Polsce. Ponad 100 tys. sprzedanych sztuk
Kompaktowy model Toyoty już od dnia premiery bije rekordy. Hybrydowa Corolla trzęsie polskim rynkiem i jako pierwszy model napędzany zelektryfikowanym układem przebił barierę 100 000 sprzedanych egzemplarzy. Corolla w różnych odmianach nadwozia stanowi trzon oferty japońskiej marki – odpowiada bowiem aż za 27,1% wszystkich sprzedanych w Polsce Toyot z hybrydą pod maską. Od debiutu modelu w 2019 roku do końca marca klienci w Polsce kupili 100 360 egzemplarzy hybrydowej Corolli. Co stoi za sukcesem modelu?
Trzeba zauważyć, że obecnie oferowana Corolla Hybrid różni się od tej, która wjechała na rynek w 2018 roku – pod maskę trafiła hybryda nowej generacji, w standardowym wyposażeniu pojawiły się nowe udogodnienia, a oferta została uszyta na miarę rynkowych uwarunkowań. Być może to właśnie te ewolucyjne zmiany sprawiły, że Corolla cieszy się niesłabnącą popularnością?
Corolla Hybrid trzęsie rynkiem
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS