A A+ A++

Marta Głowacka posiada 10-letnie, digitalowe doświadczenie w pracy zarówno po stronie działów marketingu klienta (6 lat), jak i w pracy w agencji (4 lata). Swoją przygodę z reklamą zaczęła w dziale Online Marketingu w e-commercie Groupon. Była tam odpowiedzialna za działania w social mediach. Po 5 latach dołączyła do startup’u z branży beauty jako Online Marketing Manager. Stanowisko obejmowało szeroki zakres obowiązków począwszy od wdrażania online sklepu, po planowanie i częściową produkcję contentu oraz kontakt z influencerami.

Następnie pracowała w dziale strategii Isobar Polska jako Strategy Planner.

Tworzyła strategie komunikacji dla takich klientów jak: Audi, Kompania Piwowarska, Estée Lauder, McDonald’s. Dla tego ostatniego zdobyła dwie statuetki Effie: brąz w 2019 w kategorii Usługi, brąz w 2020 w kategorii Brand Experience oraz nagrody Mixx.Awards: brąz w 2019 w kategorii Digital Experience i w 2020 wyróżnienie w kategorii Best Use of Social Media, Golden Arrow: wyróżnienie w 2020 w kategorii Digital Marketing – Social Media.

W Saatchi & Saatchi Marta realizuje bieżące projekty dla klientów agencji w dziale strategii, na którego czele stoi Agnieszka Kwaśniewska, Chief Strategy Officer Saatchi & Saatchi.

Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi jest jedną z wiodących na polskim rynku agencji rozwiązań full-experience, w której łączymy kompetencje consultingowo-kreatywno-danowe z wdrożeniami technologicznymi w ramach strategii Think Human, Search Data, Use Technology.

Jesteśmy partnerami naszych klientów oraz ich przewodnikami po świecie transformacji digitalowej. Badamy nowe modele zachowań konsumentów w cyfrowym świecie, nieustannie poszukujemy nowych środków wyrazu we współczesnych bardziej złożonych ekosystemach zdominowanych przez technologię i dane.

Saatchi & Saatchi wyróżnia też stworzenie i pracowanie w modelu Lovemarks. Marka staje się Lovemarkiem, kiedy trafia do ludzkich serc, potrafi kreować unikalne doświadczenie konsumenckie angażujące zmysły i sprawia, że klienci ją uwielbiają. Saatchi & Saatchi wykorzystuje kompetencje doradcze, technologiczne i kreatywne swoich ekspertów, aby zmieniać marki w lovemarki na miarę swoich czasów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGra Miejska zamiast Targów Edukacyjnych. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody
Następny artykułPracowakacje – czy będą uregulowane?