A A+ A++

Salon Nissana Van Mossel w Amsterdamie jest pierwszym punktem w europejskiej sieci sprzedaży, w którym pojawiło się nowe logo marki.

Pierwszym modelem, na którym pojawiło się nowe logo, jest niedawno zaprezentowany nissan ariya, który jest zapowiedzią elektrycznej gamy i rozpoczyna nowy rozdział w historii marki.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
Poprzedni artykułPolicja Gniezno: Gnieźnianka usłyszała 158 zarzutów za oszustwa
Następny artykułNauczyciele nie dostali SMS-ów w sprawie testów, bo “system nie zadziałał”. Musieli go wyręczyć dyrektorzy szkół