A A+ A++

W wyniku kontroli w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwie Finansów, Ministerstwie Zdrowia i Ministerstwie Klimatu i Środowiska NIK wykryła nieprawidłowości związane z wydatkowaniem pieniędzy na trzy rządowe kampanie społeczne: 

– „Zwroty, które cieszą”, na którą Kancelaria Prezesa Rady Ministrów i Ministerstwo Finansów niegospodarnie wydały ponad 7,3 mln zł. Celem kampanii było wyjaśnienie obywatelom przyczyn wysokich zwrotów podatku dochodowego za 2022 r. oraz utrzymanie wysokiego poziomu zadowolenia społecznego, wynikającego z otrzymania zwrotu.

– „Liczy się Polska”, na którą Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wydatkowała niegospodarnie ponad 6 mln zł, a jej celem była m.in. poprawa nastrojów społecznych po pandemii koronawirusa i podtrzymanie pozytywnej opinii o dysponowaniu przez rząd środkami unijnymi oraz przekonanie społeczeństwa o potrzebie zabiegania o pozyskanie nowych środków z unijnego Funduszu Odbudowy.

– „STOP-COVID – ProteGO Safe” realizowanej w trakcie trwania pandemii koronawirusa, na kontynuowanie której Kancelaria Prezesa Rady Ministrów niegospodarnie wydatkowała ponad 2 mln zł.
czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBattlefield naprawdę chce wrócić do korzeni. Oto dowód
Następny artykuł30 dni na opuszczenie Polski dla obywateli Turcji, Indonezji, Nepalu i Gruzji