A A+ A++

Międzynarodowe Targi Importu z Chin (CIIE), pierwsze na świecie krajowe targi tematyczne poświęcone importowi, odbywają się z powodzeniem od pięciu lat, dając owocne efekty wystawcom. Tempo „eksponatów zmieniających się w towary” nadal przyspiesza, a CIIE stało się pierwszym miejscem wprowadzania na globalny rynek nowych produktów, a także pierwszym wyborem dla najnowocześniejszych technologii i pierwszym miejscem dla innowacyjnych usług.

„Globalne dobrodziejstwa”, takie jak hiszpańska szynka, francuskie wino i nowozelandzkie mleko, nieustannie wkraczają na chiński rynek, skutecznie przyspieszając transformację i aktualizację krajowej struktury konsumpcji. Zaś „latające” samochody, rozruszniki serca wielkości monety; roboty, które potrafią grać w tenisa stołowego i inne, wysokiej klasy produkty oraz międzynarodowe zaawansowane technologie, skutecznie promują przyspieszoną budowę krajowego łańcucha przemysłowego.

Wśród wystawców, którzy brali udział w pięciu edycjach targów CIIE znaleźli się, m.in. Amorepacific, globalna firma kosmetyczna z siedzibą w Korei Południowej, której historia sięga ponad 70 lat. Jej dyrektor Huang Yongmin zauważa:

„W porównaniu z innymi wystawami, platforma CIIE jest naprawdę wyjątkowa. Nasze eksponaty nie tylko zyskały ogromną ekspozycję, ale także stworzyły doskonałą okazję dla firm do uzyskania wglądu w konsumentów. Wiele eksponatów szybko weszło na chiński rynek i stało się ulubieńcami chińskich konsumentów”.

W piątej edycji CIIE, Amorepacific przedstawił 7 głównych marek, ponad 500 eksponatów i ponad 20 nowych produktów, aby wspólnie się zaprezentować. W tym pierwsza wystawa usługi personalizowanego środka do kąpieli (Bathbot połączony z umysłem), światowa premiera nowych produktów Laneige i inne działania, które łącznie przyciągnęły ponad 200 000 osób. Z pomocą CIIE firma Amorepacific zademonstrowała siłę grupy w zakresie badań i rozwoju oraz innowacyjne osiągnięcia w Chinach w sposób wszechstronny. Spotkała się z dużą uwagą i pochwałami ze strony rządu i mediów. Ponadto technologia maski do druku 3D, wykrywacz koloru skóry Hera, lustrzany tester skóry, personalizowany agent kąpieli i inne produkty są bardzo popularne, a ich twórcy otrzymali wiele cennych informacji zwrotnych, dzięki interakcjom z odwiedzającymi.

W ciągu ostatnich pięciu lat L’Oreal wprowadził na rynek 16 nowych międzynarodowych marek i setki nowych produktów, które zadebiutowały na pierwszej wystawie China International Import Expo. „Drukarka do szminek” marki YSL, w tym samym czasie, co pierwsza wystawa 4. CIIE, „Zero Time Difference” została uruchomiona w Chinach i z dnia na dzień stała się najpopularniejszym produktem zarówno w Chinach, jak i na świecie.

W ciągu ostatnich pięciu lat firma Takeda Pharmaceutical zatwierdziła w Chinach 9 innowacyjnych produktów, a 8 innowacyjnych leków znalazło się w katalogu franczyzy Boao Lecheng International Medical Tourism Pioneer Zone w porcie wolnego handlu w Hainan. Niemiecki Kärcher zadebiutował na pierwszych chińskich targach International Import Expo z kompletnym zestawem miejskich rozwiązań sanitarnych dostosowanych do rynku. Do tej pory do użytku wprowadzono ponad 500 takich urządzeń sanitarnych serii Kärcher MC w ponad 10 prowincjach, regionach autonomicznych oraz gminach na terenie Chin.

IAM, brytyjska marka wysokiej klasy urządzeń elektrycznych, zdobyła dużą liczbę zainteresowanych agentów i klientów, kiedy po raz pierwszy uczestniczyła w CIIE w 2021 roku. W listopadzie 2022 r. IAM zaprezentowała oczyszczacz powietrza z funkcjami usuwania aldehydów i bakterii na targach CIIE. W tym roku wielkość sprzedaży tego urządzenia osiągnęła pierwsze miejsce na chińskim rynku wysokiej klasy oczyszczaczy powietrza w cenie od 4000 juanów i więcej.

Zgodnie z planem szósta edycja CIIE odbędzie się w Szanghaju w dniach od 5 do 10 listopada br. Firmy takie jak Amorepacific i IAM będą nadal dokładać wszelkich starań i czynić znaczące postępy na rynku chińskim i międzynarodowym.

adres URL: http://www.ciie.org/zbh/en/ 

Facebook: https://www.facebook.com/ciieonline 

Twitter: https://twitter.com/ciieonline 

KONTAKT:

Cui Yan

tel. 0086-21-968888

e-mail: [email protected] 

Źródło informacji: China International Import Expo

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDymisja ukraińskiego ministra kultury.W tle spór z Zełenskim
Następny artykułTrzaskowski: Podjąłem decyzję, wydajemy zalecenia dla lekarzy w Warszawie