A A+ A++

Jeżeli stok był dalej niż zapewniał organizator, można żądać rekompensaty. Obniżka ceny należy się za cały okres, kiedy biuro nie wywiązało się z umowy

„Rzeczpospolita” radzi, że jeśli w trakcie imprezy klient stwierdzi wadliwe wykonywanie umowy, powinien od razu zawiadomić o tym biuro podróży. „Informacje o sposobie zgłaszania nieprawidłowości i procedurach rozpatrywania skarg powinny znaleźć się w umowie z organizatorem” – podkreśla dziennik.

Czytaj także: Jeśli nie narty, to co?

„Jeżeli np. na stok trzeba dojeżdżać dłużej niż zapewniał organizator imprezy, a łazienka j … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGrupa AMICA w Chinach
Następny artykułDlaczego część rodziców nie chce szczepić dzieci? “Mówi się o czymś takim jak mentalność spiskowa”