A A+ A++

To dlatego PKP Cargo trzeba „opiłować”? Lufthansa przejmuje polski rynek frachtowy i chce wywozić cargo własnym samolotem. Sprawa wywołała oburzenie i lawinę komentarzy w mediach społecznościowych.

Dyrektor Lufthansy Cargo na Europę Środkowo-Wschodnią Wojciech Ryglewicz ogłosił, że ten przewoźnik już w tzw. siatce zimowej, chce uruchomić przewóz towarów najprawdopodobniej z Frankfurtu do Katowic i z Katowic do Frankfurtu, najpierw 2-3 razy w tygodniu, a później 5-6 razy w tygodniu.

CZYTAJ WIĘCEJ: Rząd Tuska blokuje budowę Centralnego Portu Komunikacyjnego, a niemiecka Lufthansa wchodzi na polski rynek cargo

Rząd Tuska skutecznie zaorał CPK”

Niemcy właśnie ogłosili, że do 2030 r., wybudują we Frankfurcie największy i najnowocześniejszy w Europie lotniczy port przeładunkowy. Lufthansa Cargo zainwestuje w niemieckie CPK co najmniej 600 mln €. Całkowita powierzchnia to 330 tys. m2, czyli 46 stadionów piłkarskich. 1/4

Niemcy odczekali chwilę, i gdy zobaczyli, że rząd Tuska skutecznie zaorał projekt CPK, to zabrali się za rozbudowę własnego hubu we Frankfurcie. Równocześnie nawet nie kryją, że ich celem jest przejęcie większości lotniczego ruchu cargo do Polski. Teraz już mogą, teraz mają pewność, że niemieckim interesom nic nie zaszkodzi

A Tusk zajmuję się Norymbergą dla tych co chcieliby zbudować CPK. Dzięki niemu Niemcy znów zarobią kosztem Polaków

Dlaczego nie mówili o cargo? Bo cargo będzie, ale we Frankfurcie

Ashwin Bhat, szef Lufthansa Cargo: „Ta inwestycja wzmacnia rolę lotniska we Frankfurcie jako centralnego węzła cargo w Europie. W czasach globalnych napięć, chcemy innowacyjnych rozwiązań, które spełnią potrzeby nasze, naszych klientów i potrzeby niemieckiego społeczeństwa.” Uśmiechnięta Polsko, jesteście frajerami. Sprzedajecie wolność gospodarczą Polski i tej części Europy w zamian za tanie igrzyska

Niemcom wolno, Polakom już nie

Wyjaśniło się – wiemy już jak brzmiały ukrywane wnioski z mitycznych audytów. „200 mld zł wpływów z ruchu cargo trafi albo do Niemiec (Frankfurt), albo do Polski (CPK) – wybór należy do polskiego rządu”. Donald Tusk zdecydował bez wahania

Trzeba będzie stworzyć coś na wzór Trybunału w Norymberdze albo rozliczeń po wojnie w Jugosławii, żeby rozliczyć tę zdradę narodową

To teraz już wiecie, dlaczego Lufthansa Cargo uruchamia nowe połączenia z Polski do Frankfurtu. I wiecie też, dlaczego Maciej Lasek i Donald Tusk na czerwcowej konferencji o CPK, ani razu nie wspomnieli o roli cargo. A mieliśmy zarobić do 2060 roku, 200 mld zł z samych ceł i VAT

Żaden się nie spodziewał inwestycji we Frankfurcie, żaden! @donaldtusk oddaje pole i to dosłownie Niemcom

Niemcy świętują🍾 i mają ku temu powody. „Połączenie zapewniane przez Lufthansa Cargo jest niezastąpioną bramą do rynku globalnego”. Do 2030 roku zainwestują w „niemieckie CPK” we Frankfurcie 600 mln 💶 Ale w Polsce 🤡koalicja i tak nazwałaby to gigantomanią

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułБуданов считает анонимность Telegram угрозой нацбезопасности. Предлагает “офизичить” его
Następny artykułIrytacja Tuska rośnie. Chciałby zrobić porządek w rządzie, ale nie może