A A+ A++

Christian Haririan, nowy Dyrektor Generalny BMW Group Polska podjął się nietypowego zadania. Wszystko po to, by w bezpieczny sposób spotkać się z fanami marki i dziennikarzami. Został gospodarzem spotu promującego najnowsze BMW serii 4 Coupé, który stał się jednocześnie idealną okazją do przywitania.

Nadeszły czasy nietypowe dla jakichkolwiek premier. Niezależnie od tego, czy chodzi o pierwsze wystąpienie na nowo objętym stanowisku, czy o samochód. Tak się złożyło, że właśnie w tej nowej rzeczywistości pracę w Polsce rozpoczął nowy Dyrektor Generalny BMW Group Polska, Christian Haririan, a w salonach dealerskich jest już dostępne nowe BMW serii 4 Coupé. BMW Group Polska znalazło bezpieczny sposób na to, by zaprezentować oboje polskim klientom i mediom.

CZYTAJ TAKŻE: BMW M3 Touring: Po raz pierwszy z nadwoziem kombi

Christian Haririan, który przyszedł do Polski z BMW Group w Grecji przejął obowiązki od Baudouina Denisa, który po ponad 3 latach pracy w Polsce przenosi się do Norwegii jako Dyrektor Generalny BMW Group Norway.

CZYTAJ TAKŻE: Policja z Los Angeles wysprzedaje za bezcen elektryczne BMW

Christian Haririan.

Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie – bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚwięto misia. Nie zapomniano o tradycji
Następny artykułCyber Monday już za dwa dni. Sklepy internetowe szykują się na “żniwa”