A A+ A++

Netflix zbliża się do przejęcia połowy rynku streamingu w Polsce. W listopadzie platforma zgromadziła ponad 13 mln użytkowników. Blisko trzykrotnie więcej niż drugi co do wielkości serwis, czyli HBO GO. Netflix zatrzymuje widzów przed ekranem na średnio 6 godzin i 8 minut miesięcznie. O trzy godziny dłuższej niż wicelider, czyli Disney+ – podaje Gemius/PBI.

Netflix rozpycha się na polskim rynku streamingu i detronizuje konkurencję
fot. Top_CNX / / Shutterstock

Netflix zdominował rynek platform streamingowych w Polsce. W listopadzie serwis zgromadził ponad 13 mln subskrybentów, czyli 43,87 proc. wszystkich widzów platform Vod w naszym kraju. W ciągu miesiąca Neflix zanotował przyrost użytkowników o blisko 216,8 tys. osób. Średnio w ciągu miesiąca subskrybent platformy spędza przed telewizorem 6 godzin i 8 minut – wynika z danych Gemius/PBI. 

Liczba subskrybentów HBO GO w ciągu miesiąca wzrosła o ponad 533,9 tys. osób. Tym samym serwis wyprzedził Disney+, który październiku br. zajmował drugie miejsce pod względem liczby subskrybentów w Polsce. Disneyowi w listopadzie ubyło nieco ponad 10 tys. widzów. Jednak ci, którzy zostali, spędzają średnio na oglądaniu materiałów więcej czasu (ok. 3 godz. 5 min) niż użytkownicy HBO GO (ok. 1 godzi. 48 min). Daje to firmie zarządzanej przez Boba Igera drugie miejsce wśród polskich użytkowników.

Porównanie
najpopularniejszych serwisów Vod

Serwisy

Październik
2022 r.

Listopad
2022 r.

Użytkownicy

Zasięg

Użytkownicy

Zasięg

netflix.com

12 815 010

42,95%

13 031 766

43,87%

hbogo.pl

4 199 688

14,08%

4 733 640

15,94%

disney+

4 467 150

14,97%

4 457 106

15,01%

player.pl

3 845 394

12,89%

4 117 716

13,86%

tvp.pl –
vod

3 001 212

10,06%

3 134 376

10,55%

primevideo.com

2 875 662

9,64%

2 677 698

9,01%

canalplus.com

2 567 376

8,60%

2 621 808

8,83%

polsatboxgo.pl

2 520 234

8,45%

2 404 890

8,10%

wp.pl – vod

2 135 160

7,16%

2 366 496

7,97%

cda.pl –
premium

2 091 744

7,01%

2 228 472

7,50%

Źrodło:
badanie Gemius/PBI

Na przełomie października i listopada najwięcej widzów utracił serwis Prime Video. W ciągu miesiąca z platformy Vod odpłynęło blisko 198 tys. użytkowników. Spadek odnotował także Polsat Box Go. W listopadzie platforma posiadała o nieco ponad 115,3 tys. subskrybentów mniej. 

Dominika Florek

Finansowy poradnik pracujących mam. 20 przepisów i zasad, które opłaca się znać
Źródło:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMężczyzna powodował kolizje m.in. w Katowicach. W ten sposób wyłudził ponad 140 tys. zł
Następny artykuł🔴 Myszkowskie. Zderzenie opla i golfa na skrzyżowaniu [AKTUALIZACJA]