A A+ A++

Jeden z tych filmików reklamujących NBA 2K22 to materiał bezpośrednio odwołujący się do Świąt Bożego Narodzenia. Wydawca połączył w nim fragmenty nagrań z aktorami live-action z gameplayem w wydaniu na PS5. Komentarze pod tym filmikiem nie postawiają złudzeń – gracze bardzo negatywnie oceniają nie tylko sam filmik, ale przede wszystkim politykę 2K, które wciąż upiera się przy rozbudowanym systemie mikrotransakcji. Niektórzy nazywają w związku z tym NBA 2K22 “symulatorem hazardu”.

Wystarczy wybrać się na Metacritic, by przekonać się, co większość graczy myśli o systemie loot boxów i ogólnie o mikropłatnościach w tej sportowej produkcji. Średnia ocen użytkowników NBA 2K22 w tym serwisie to 3,8/10 (wydanie na PS5).

2K promuje też rozpoczęcie 3 Sezonu w NBA 2K22. Kolejny filmik, który czeka na was poniżej przedstawia atrakcje z tej zimowej serii wydarzeń. Najważniejszą nowością jest tutaj tryb ClutchTime (w MyTeam) oraz Rooftops (w MyCareer), gdzie zmagania prowadzimy na dachach wieżowców.


Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł6 tysięcy więcej dla wójt
Następny artykułUtrudnienia na trasie Łosice-Międzyrzec Podlaski