A A+ A++

Pojawienie się Natalii Żmudy w zespole Labconu jest wynikiem rozbudowy działu strategii i social mediów, na którego czele stoi head of strategy and social media – Adam Kręgielewski. W teamie pracuje obecnie blisko 10 ekspertów.

Zespół social media Labcon obsługuje klientów agencji w obszarze tworzenia contentu na kanały społecznościowe marek, moderacji oraz realizacji aktywacji kreatywnych.

Oprócz zarządzania teamem i rozwojem kompetencji agencji, Natalia Żmuda wesprze integrację działań contentowo-mediowych w ramach programu One Social prowadzonego wspólnie przez Labcon oraz Salestube.

Przed Labconem Natalia Żmuda pełniła rolę head of social media w agencji McCann Poland, gdzie była odpowiedzialna za pracę zespołów ds. mediów społecznościowych oraz influencerów. W portfolio obsługiwanych przez nią klientów  znajdują się takie marki, jak.: Mastercard, KFC, Honor (Huawei), Starbucks, WWF Polska, Stanley, Black&Decker, Dewalt, Kujawski, Schär.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBiedroń o Tusku: Boję się ludzi, którzy przekraczają prędkość
Następny artykułRMF FM liderem rynku radiowego w Krakowie