A A+ A++

Nie wszystkie zachodnie firmy przyłączyły się do sankcji nałożonych na Rosję. Wśród nich jest francuska sieć hipermarketów budowalnych Leroy Merlin. Polski artysta Bartek Kiełbowicz stworzył serię naklejek, które mają uświadomić ten fakt klientom sieci.

Kiełbowicz stworzył między innymi „zastępstwa” dla cenówek umieszczanych przy produktach oferowanych w sklepie. Znaleźć na nich można takie napisy jak „kupując ten produkt finansujesz ludobójstwo w Ukrainie”, „zestaw do zamiatania poczucia winy”, „Leroy Merlin wspiera rosyjską inwazję” czy „pojemnik na zwłoki”.

Auto zachęca innych do drukowania swoich dzieł i umieszczania ich w sklepach Leroy Merlin.

Odkąd grupa Mulliez, skupiająca oprócz Leroy Merlin także między innymi sklepy sportowe Decathlon oraz markety Auchan, ogłosiła, że pozostaje w Rosji, w wielu miejscach zaczęto protestować przeciwko takiej decyzji. Początkowo były to protesty oddolne, nawet kilkuosobowe.

Ostatecznie Decathlon zdecydował się zawiesić działalność w Rosji, a Auchan – wstrzymać inwestycje i dostawy do tego kraju.

Wideo

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułModa na SUV-y wciąż nie przemija
Następny artykułGrzegorz Braun ukarany przez Komisję Etyki. Trzy nagany i “zwrócenie uwagi”