– Wciąż szukamy nowych, ciekawych tematów projektowych. Zależy nam na działaniach w dzielnicach, ponieważ wiemy, że jeden dobry szyld potrafi zainspirować sąsiednie biznesy do wizualnych zmian. Dlatego po barze mlecznym na Chyloni przyszedł czas na zakład wulkanizacji i naprawy aut na Grabówku. – Monika Domańska, Traffic Design
Głównym elementem projektu był ręcznie malowany szyld. Namalowano go z wykorzystaniem tradycyjnej metody, jaką jest przeprócha, czyli przenoszenie wzoru na ścianę za pomocą kartonu lub kartki z wydziurkowanym konturem. Odświeżono również całą elewację, aby stworzyć dla szyldu odpowiednie tło. Zostały odmalowane drzwi, a ogrodzenie nabrało charakteru.
Podniszczone banery, stare reklamy i tabliczki zniknęły, by zrobić miejsce nowej, uporządkowanej przestrzeni bez chaosu informacyjnego. Na fasadzie pojawiły się elementy nowej identyfikacji z liternictwem zaprojektowanym przez Eugenię Tynnę specjalnie na potrzeby realizacji.
Całość dopełnia oryginalny szyld semaforowy, stojący przed bramą, stworzony od zera przez zespół Traffic Design z ręcznie malowanej blachy i opony zabytkowego już Żuka.
Działanie zostało zrealizowane w ramach długoterminowej współpracy z miastem Gdynia, która zakłada wprowadzenie dobrych praktyk projektowych na ulice miasta.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS