A A+ A++

Najlepsze gadżety to takie, które są nie tylko estetyczne, ale również przydatne w codziennym funkcjonowaniu firmy. To dlatego tak dużym powodzeniem cieszy się ceramika reklamowa – kubki, szklanki czy filiżanki. Coraz częściej przedsiębiorcy decydując się właśnie na te ostatnie – eleganckie, idealne na prezent dla ważnego kontrahenta, niezbędne w gastronomii czy na wyposażeniu firmowej kuchni. Co nadrukować na filiżance reklamowej, aby jak najlepiej spełniała ona swoją funkcję?

Jakiego rodzaju napisy warto umieszczać na filiżankach reklamowych?

W przeciwieństwie do kubków, na filiżankach raczej nie umieszcza się grafik w jakości fotograficznej. Dominują skromniejsze treści, a wśród nich – napisy. Mogą one być nośnikami bardzo różnorodnych informacji. Kiedy więc już wybrałeś model filiżanki (np. spośród opcji dostępnych tutaj: https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/filizanki-reklamowe/), to najwyższy czas na zaprojektowanie nadruku.

Najbardziej oczywistym tekstem na filiżance jest slogan lub hasło związane z firmą – czyli coś, co powinno od razu się z nią kojarzyć. Taki napis powinien być krótki i chwytliwy, aby był łatwy zarówno do przeczytania, jak i do zapamiętania. Ale to nie jedyna opcja.

Filiżanka kawy w pracy to moment na oddech, na chwilowe oderwanie się od obowiązków. Można więc przyozdobić naczynie miłym, relaksującym lub motywującym hasłem – cytatem, powiedzeniem, mottem. Dzięki niemu twoja firma zacznie się kojarzyć pozytywnie osobie, która codziennie używa ulubionej, optymistycznej filiżanki.

Logotyp – sam czy w połączeniu z napisem?

Na filiżance reklamowej warto również umieścić logotyp firmy. To dosyć oczywisty wybór – chcesz przecież, aby twoje przedsiębiorstwo było rozpoznawalne w całości (jego nazwa, profil działalności, logo, barwy). Ponownie, masz wiele możliwości – logotyp w kolorze czy monochromatyczny, duży czy mały, ale również – sam czy w towarzystwie napisów?

Sam logotyp jest wersją najbezpieczniejszą, klasyczną i stylową. Wygląda nienachalnie i dyskretnie przypomina o firmie, która podarowała filiżankę. W połączeniu z napisami, można jednak stworzyć bardzo unikatowy gadżet. Przykładowo: w restauracji obok logo na filiżance można napisać po prostu „smacznego” a w firmie produkującej pościel „dobranoc”. Ciekawie wygląda również slogan reklamowy przedsiębiorstwa w połączeniu z logotypem.

Czy grafiki sprawdzą się na filiżankach reklamowych?

Co ważne, na filiżance reklamowej może znaleźć się nie tylko tekst czy logo, ale również grafika. Preferowane są przy tym subtelniejsze i mniejsze wzory. Może to być symboliczny rysunek, odzwierciedlający firmowe wartości lub obszar działalności przedsiębiorstwa, albo żart w formie mini-komiksu.

Taką grafikę również można łączyć z tekstem czy logotypem – warto jednak zaprojektować nadruk z głową, by nie przesadzić z ilością elementów oraz z różnorodnością kolorów. Jeśli na filiżance ma się znaleźć kilka elementów, powinny one mieć podobną stylistykę.

Nadruk termiczny na filiżance – nowy hit marketingowców

Technologia magic mug używana jest z powodzeniem przede wszystkim na kubkach, gdzie możliwe jest zakrycie warstwą termiczną całościowej grafiki w jakości fotograficznej. Na filiżankach zdjęć raczej nie drukujemy, przede wszystkim ze względu na kształt. Ale to nie oznacza, że trzeba się pożegnać z efektem wzoru pojawiającego się pod wpływem ciepłego płynu.

Nadruk typu termo ink można stosować punktowo, co daje doskonałe efekty – logotyp wyłaniający się zza ciemnego obrysu czy ciekawy rysunek o podwójnym znaczeniu. To świetny sposób na zaskoczenie i zaciekawienie obdarowanych, przy jednoczesnym zachowaniu elegancji.

Nie tylko co, ale i gdzie drukować na filiżance reklamowej

Poza wyborem rodzaju nadruku, można jeszcze zdecydować o miejscu, w którym ma się on znajdować. Standardowo jest to zewnętrzna część filiżanki, ale nowoczesne technologie pozwalają na ciekawe alternatywy.

Napis, rysunek czy logo można umieścić także w środku filiżanki, w pobliżu jej górnego obrysu. Dodatkowo istnieje opcja nadruku na spodzie filiżanki – w środku lub na zewnątrz. Masz więc opcję stworzenia naprawdę unikatowego gadżetu – użytecznego, ładnego i nietuzinkowego.

Typ nadruku na filiżance w dużym stopniu zależy od rodzaju działalności. Co innego będzie chciał przekazać właściciel kawiarni, co innego firma produkcyjna, jeszcze coś innego – jednostka samorządowa. Dla każdego przypadku można jednak znaleźć doskonale dopasowane rozwiązanie, dzięki któremu przekaz marketingowy pójdzie w świat w wyjątkowo estetycznej, eleganckiej, a zarazem praktycznej formie.

Artykuł sponsorowany

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPokolenie Z. Co oznacza? Kto do niego się zalicza?
Następny artykułPowrót po 120 latach. Wystawa malarstwa, drzeworytu i rysunku Jana Wałacha w Zakopiańskim Centrum Kultury