Reklama gier hazardowych w Polsce
Polskie prawo ściśle reguluje promocję i reklamę tego typu usług, a przepisy są uznawane za jedne z najbardziej rygorystycznych w Europie. Ustawa hazardowa zawiera szczegółowe wytyczne dotyczące formy oraz treści reklamy, mające na celu minimalizację potencjalnych szkód, jakie hazard może wywołać w społeczeństwie. Nowelizacja prawa, w 2017 roku jedynie częściowe złagodziła zasady gry na tym obszarze. Uprawnionymi do działania w tym wrażliwym obszarze są wyłącznie licencjonowane podmioty, a sama reklama zawiera liczne ograniczenia, w tym nie może być kierowana do osób niepełnoletnich, a także nie może sugerować, że uczestnictwo w grach hazardowych jest sposobem na łatwy zysk.
Czytaj też: Jak 26-letni youtuber Kamil L. ps. Budda zbił w kilka lat tak wielką fortunę?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS