A A+ A++

To największy kontrakt kolejowy w historii Norwegii. Pierwsze potwierdzone (zadatkowane) zamówienie dotyczy 30 składów o wartości 380 mln euro. Dostawy rozpoczną się w 2025 r. Pociągi „klasy 77” dostosowane do warunków pogodowych w Norwegii będą kursować w sieci podmiejskiej wokół Oslo i Viken i jako pociągi pośpieszne w obrębie metropolii Oslo.

Każdy skład złożony z 6 jednopoziomowych niskopodłogowych wagonów będzie zabierać do 778 podróżnych, o 40 proc. więcej od pociągów, które zastąpi. Może osiągać maksymalną prędkość 160 km/h. Modułowa konstrukcja pozwala każdemu operatorowi dostosować konfigurację i wyposażenie wnętrza do wymogów danego rynku i strategii handlowej.

Norweskie składy będą powstawać w fabryce Alstoma w Salzgitter w Niemczech. Prace dotyczące zarządzania projektem i kontraktem, uruchomienia produktu, testów, dokumentacji,…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKijów żąda trójstronnych rozmów z Moskwą i Waszyngtonem
Następny artykułByły współwłaściciel Radomiaka zdyskwalifikowany za korupcję