A A+ A++

Sony miało obiecujący plan, ale zderzyło się ze ścianą i zaliczyło porażkę. „Madame Web” po zaledwie 46 dniach zadebiutowała na VOD.

Sony miało okazałe plany dotyczące bohaterki, w jaką wcieliła się Dakota Johnson, oraz całego świata, w którym żyła – „Madame Web” miała stać się podstawą i pierwszą z części rozbudowanej serii filmów o superbohaterkach związanych z uniwersum Spider-Mana. By jednak tak się stało, potrzeba było niemałego sukcesu w box office – a w z tym było naprawdę ciężko.

Dalsza część tekstu pod wideo

„Madame Web” zarobiła zaledwie 99,3 mln dolarów przy budżecie sięgającym 80 mln dolarów. Sony Pictures wierzyło w sukces, ale teraz liczy, że będzie mogło wygenerować kilka dodatkowych milionów za sprawą VOD.

Film można już wypożyczyć między innymi w Prime Video – ta przyjemność kosztuje 44,99 zł, natomiast za 59,99 zł możecie kupić cyfrową wersję filmu.

Możemy śmiało założyć, że widowisko około maja/czerwca zadebiutuje w HBO Max, bowiem ten serwisu pozyskał prawa do udostępniania w pierwszej kolejności kinowych historii opracowanych przez Sony – nadal na tym SVOD możecie sprawdzić chociażby emocjonujące „Gran Turismo”. W późniejszym terminie „Madame Web” może znaleźć się na innych platformach streamingowych.

Sony’s Spider-Man Universe zostanie w 2024 roku rozbudowane o jeszcze dwa widowiska – „Kraven Łowca” zadebiutuje 30 sierpnia, natomiast 25 października odbędzie się premiera „Venom: The Last Dance”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSpotkanie z Joanną Olech, autorką “Dynastii Miziołków”
Następny artykułNowy kontroler Xbox. Ciekawy wzór, prawda?