Budowane przejście podziemne z windami zastąpi kładkę, która została wyburzona.
Budowa jest częścią Inwestycji PLK na trasie Trzebinia – Oświęcim, obejmującej m.in. wymianę torów wraz ze wzmocnieniem podtorza, rozjazdy, perony, sieć trakcyjną, obiekty inżynieryjne ( mosty, przepusty, wiadukty), przejazd kolejowo-drogowy oraz przebudowę dróg pod obiektami.
Na zmodernizowanych peronach będą nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne. Dla osób niedowidzących przewidziano system tzw. ścieżek dotykowych.
Ponieważ kładki nad torami już nie ma, piesi chcący udać się z ul. Fabrycznej na Starą Hutę muszą teraz przechodzić ulicami Podwale i Sienna. W skład inwestycji nie wchodzi remont zamkniętego od dawna budynku stacji.
Obejrzyjcie zdjęcia z chrzanowskiej stacji, która jest jednym wielkim placem budowy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS