A A+ A++

Budowane przejście podziemne z windami zastąpi kładkę, która została wyburzona.
Budowa jest częścią Inwestycji PLK na trasie Trzebinia – Oświęcim, obejmującej m.in. wymianę torów wraz ze wzmocnieniem podtorza, rozjazdy, perony, sieć trakcyjną, obiekty inżynieryjne ( mosty, przepusty, wiadukty), przejazd kolejowo-drogowy oraz  przebudowę dróg pod obiektami.

Na zmodernizowanych peronach będą nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne. Dla osób niedowidzących przewidziano system tzw. ścieżek dotykowych.

Ponieważ kładki nad torami już nie ma, piesi chcący udać się z ul. Fabrycznej na Starą Hutę muszą teraz przechodzić ulicami Podwale i Sienna. W skład inwestycji nie wchodzi remont zamkniętego od dawna budynku stacji.

Obejrzyjcie zdjęcia z chrzanowskiej stacji, która jest jednym wielkim placem budowy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMotoGP bez rundy w Stanach
Następny artykułPrzydatne informacje dot. wyborów w dniu 12 lipca 2020 r.