A A+ A++

Co piąty Polak twierdzi, że nie potrafi rozpoznać fałszywej wiadomości, a 25 proc. osób młodych deklaruje, że nie wie, kiedy ma do czynienia z oszustem – wskazał Bartłomiej Drozd z ChronPESEL.pl. Zwrócił uwagę, że ani urzędnicy, ani konsultanci telefoniczni instytucji finansowych nie mogą prosić nas o podanie danych do logowania, numeru karty płatniczej, danych z dowodu osobistego czy wysyłania skanu dokumentu tożsamości.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZza miedzy. Spakowała 122 tysiące złotych i oddała nieznajomemu
Następny artykuł„Porozmawiajmy w Łódzkiem”