A A+ A++

Brutale 1000 samo w sobie jest motocyklem dość wyjątkowym, wyróżniającym się na tle morza innych power-nakedów, choćby ze względu na szlachetne wykonanie detali i majstersztyk designerów. Teraz Brutale 1000 obok limitowanego Rusha jest flagowym modelem marki MV Agusta.

Brutale 1000 Nurburgring limitowany do 150 sztuk

Brutale 1000 Nurburgring może rozwinąć aż 215 KM, ale kosztuje aż 180 000 zł.

Teraz legendarna marka z Varese zbudowała limitowaną, poświęconą równie kultowemu torowi wyścigowemu wersję Brutale 1000. Brutale 1000 Nurburgring będzie limitowane do zaledwie 150 sztuk. Wyróżnia się przede wszystkim sportowym, tytanowym pełnym układem wydechowym Arrow w stylu World SBK (który dostajesz jako pakiet dodatkowy), mapami silnika zestrojonymi pod ten układ oraz karbonowymi, barwionymi felgami BST. Pozostałe drobiazgi obejmują przemodelowany przód motocykla ze zmienioną miniowiewką nad lampą oraz wyjątkowe lakierowanie. W swoim stylu MV Agusta czyni limitowany motocykl wyjątkowym dodając znaczące drobiazgi, a nie zmieniając cały motocykl od strony technicznej i wizualnej. Poza tym Brutale Nurburgring to taka sama rakieta na kołach jak Rush – czterocylindrowy rzędowy silnik produkuje zawrotne 208 KM przy 13 000 obr/min (z wyścigowym układem wydechowym nawet 215 KM), 116,5 Nm przy 11 000 obr/min, 183 wagi na sucho, a prędkość maksymalna to ponad 300 km/h (na nakedzie!). W pakiecie jest oczywiście pełna pokładowa elektronika, łącznie z elektronicznie sterowanymi zawieszeniami Ohlinsa. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zajrzyj na oficjalną stronę mvagusta.com.

Zobacz także: limitowana MV Agusta Rush w najprawdziwszym teście

MV Agusta

Cena zwala z nóg

Jeśli chciałbyś mieć taki motocykl w swoim garażu przygotuj się na wydatki – cena bazowa to 39 900 Euro czyli około 180 000 zł. W zamian dostajesz motocykl z pakietem akcesoriów i certyfikat autentyczności limitowanej edycji Brutale 1000 Nurburgring.

Mimo wszystko mamy trochę niedosyt – za 180 kawałków chciałoby się czegoś bardziej wyjątkowego niż tylko fikuśne malowanie, karbonowe koła BST (które można też kupić osobno) i układ wydechowy Arrowa, ale być może mamy zbyt wysokie wymagania. A może problemem jest to że nie mamy tych 180 kawałków by kupić taką maszynkę? motocykl bez wątpienia jest piękny, wyjątkowy i piekielnie szybki.

MV Agusta Brutale 1000 NurburgringMV Agusta

zobacz galerię

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułInauguracja nowego roku na Uniwersytecie Trzeciego Wieku
Następny artykułFabryka Broni wybrała trzeciego prezesa w tym roku