A A+ A++

Głównym zadaniem przy projektowaniu muralu znajdującego przy ul. Mochnackiego była promocja historii rybackich gminy Trzcianka, charakterystyki pracy rybaka, walorów produktów rybackich, idei ekologii i przyrody oraz aktywnego spędzania czasu nad wodą. W szczególności mural ma za zadanie zachęcać przyjezdnych do odwiedzenia Parku Ryb Słodkowodnych.

Projektant wspólnie z pracownikami Urzędu Miejskiego oraz Muzeum Ziemi Nadnoteckiej poszukiwał odpowiedniego zdjęcia lub pocztówki, która zarówno zachęci do aktywności nad naszymi jeziorami, jak i pokaże walory naszego miasta. Wybór padł na pocztówkę, która przedstawia dokładnie miejsce, gdzie teraz znajduje się Park Ryb Słodkowodnych. A z murala można także odczytać wskazówki, jak dojechać do Parku.
Mural został wzbogacony o hasło Karpie diem., które w dowcipny i sprytny sposób nadaje kontekst wędkarski, a zarazem wywołuje uśmiech na twarzy odbiorcy muralu. Hasło jest częścią strategii komunikacji werbalnej, jaka została stworzona w ramach Systemu Identyfikacji Wizualnej i nawiązuje bezpośrednio do hasła: Trzcianka. Trudno wymówić, łatwo polubić.

Mural Karpie diem. jest jednym z elementów operacji pt. „Opracowanie i upowszechnianie produktów promocyjnych i popularyzujących idee LSR w Gminie Trzcianka”, której celem jest zwiększenie atrakcyjności obszaru NGR, ich walorów turystycznych, a także konkurencyjności turystycznej poprzez opracowanie i upowszechnianie kompletu produktów promocyjnych i popularyzujących idee LSR.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNie ma prawa do śmierci, prawa do zabijania. Jest prawo do życia.
Następny artykułRozejm w Libii. Szansa na pokój?