A A+ A++
 Popularna kablówka straciła możliwość emisji kanałów Cyfrowego Polsatu — w tym kanałów objętych gwarancją operatora informuje serwis telepolis.pl.  Z Multimedia — można rozwiązać umowę bez kary, bowiem od 1 stycznia 2021 roku zmienia się oferta programowa Multimedia Polska (Grupa Vectra).
  —  Z dniem 1 stycznia 2021 roku nastąpią zmiany w ofercie programowej, polegające na wycofaniu części programów z oferty objętej gwarancją Operatora. W przypadku oferty cyfrowej zmiana dotyczy następujących kanałów: POLSAT 2, POLSAT NEWS HD, POLSAT CAFE HD, POLSAT PLAY HD, DISCO POLO MUSIC, POLSAT SPORT, POLSAT SPORT EXTRA i POLSAT FILM HD — czytamy w komunikacie operatora. 

Ścieżki rozwiązania umowy są dwie – podaje telepolis.pl
 1. pismo z rozwiązaniem umowy – rozwiązanie umowy z winy operatora, obowiązujące z dniem wycofania kanałów objętych gwarancją operatora. W liście należy podać dane osobowe identyfikujące klienta, można też skorzystać z gotowego formularza w biurze obsługi klienta. Pamiętaj, powodem rozwiązania umowy musi być brak akceptacji zmian w warunkach umowy /ważne/. Pismo należy przesłać listem poleconym na adres Multimedia Polska (ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia) lub złożyć w lokalnym biurze obsługi klienta – sugerujemy poprosić koniecznie o pokwitowanie.

 2. kontakt z infolinią 24 357 50 48 – Multimedia Polska przyjmuje wypowiedzenia umowy też poprzez rejestrowaną rozmowę telefoniczną /poproś o numer zgłoszenia, który musisz sobie zapisać/. Jeśli mam jeszcze Internet lub telefon w Multimedia Polska? Jeżeli posiadasz pakiet usług powiązanych jedną umową, rozwiązanie umowy będzie dotyczyło wszystkich usług z pakietu. Ewentualne pozostawienie jednej z usług będzie wymagało nowej umowy.

Zapis art. 60 a ustawy Prawo telekomunikacyjne wskazuje wyraźnie, że w przypadku zmiany warunków umowy abonent ma prawo do wypowiedzenia umowy z powodu braku akceptacji zmian. W takim przypadku dostawca usług nie ma prawa do roszczenia odszkodowawczego, wynikającego z art. 57 ust. 6 , popularnie zwanego karą za zerwanie umowy zawartej na czas określony.

Prawo do wypowiedzenia umowy dotyczy rozwiązania umowy, a nie jej części w zakresie usługi, której dotyczą zmiany.

Niezależnie od tego czy abonent zawarł jedną umowę na kilka usług (pakiet), czy kilka umów na każdą usługę odrębnie, to ma prawo do wypowiedzenia tej umowy, której dotyczy zmiana (bez ponoszenia kary).

Jeśli nie masz pewności, jak wyglądają zapisy Twojej umowy lub nie masz dostępu do dokumentacji, warto zadzwonić na infolinię 24 357 50 48. Konsultanci chętnie to sprawdzą lub zajdź do Rzecznika Konsumentów w Ełku lub zadzwoń 87/6218322, 783883999.

Źródło: www.telepolis.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Obnażył systemowy deficyt”. 19-latek z wyróżnieniem od Rzecznika Praw Obywatelskich
Następny artykułArłukowicz: Oczekuję od rządu zamknięcia kościołów w Wigilię