A A+ A++

W wiosennej ramówce Onetu pojawią się kontynuacje znanych internautom programów, nowe bloki tematyczne w „Onet Rano” oraz wiele nowości wideo i audio z obszaru lifestyle, publicystyka czy motoryzacja.

– Od kilku lat konsekwentnie pracujemy nad tym, żeby rozwijać jakościową linię programową w polskim Internecie i co kilka miesięcy zaskakiwać nową ofertą programową. Od roku, w stanie pandemii, staramy się być jeszcze bliżej potrzeb naszych odbiorców – komentuje Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska.

Dodaje, że główny nacisk RASP kładzie na programy, które “codziennie przekazują rzetelne informacje i opinie na temat bieżących wydarzeń społeczno-politycznych, ale też konsekwentnie rozbudowuje ofertę programów, które w niebanalny sposób podpowiadają, jak sobie poradzić w tym trudnym czasie”.

– Porady psychologiczne, kulinarne, konsumenckie, ekologia, inspiracje podróżnicze i oczywiście dużo sportu – to wszystko będzie można znaleźć w ramówce wiosennej Onetu – zaznacza.

Nowe bloki tematyczne w Onet Rano

W „Onet Rano” – porannym programie Onet.pl oraz „Onet Rano #WIEM”, emitowanym od poniedziałku do piątku od godz. 7.55 jako prowadzący nadal będą pojawiać się: Bartosz Węglarczyk, Janusz Schwertner, Beata Tadla, Iwona Kutyna, Tomasz Sekielski oraz Odeta Moro. Wiosenne wydania „Onet Rano” zostaną wydłużone o kolejne bloki programowe: oprócz „Onet Rano od kuchni” będzie można oglądać m.in. „Zdrowie Rano”, „Onet Rano Finansowo” oraz cykl podróżniczy „Onet Rano – Na Weekend”.

Wiosną będą emitowane również weekendowe wydania „Onet Rano Gość Specjalny” – do tej pory pojawił się m.in. Dawid Podsiadło, który był gościem Jerzego Owsiaka.

W każdy poniedziałek pasmo magazynowe Onetu otworzy Mateusz Borek oraz Tomasz Smokowski programem sportowym „Misja futbol” w którym dziennikarze sportowi ocenią mecze, grę poszczególnych zespołów i decyzje trenerów. Nowe odcinki będzie można oglądać w poniedziałki o godz. 10.30.

Wśród propozycji sportowych w okresie Mistrzostw Europy w piłce nożnej pojawią się także „Misja Euro”, a w czasie Igrzysk Olimpijskich – „Misja Tokio”. Dodatkowo w czasie Euro 2020 nową propozycją będzie „Borek na Euro”, czyli opis piłkarskich zmagań oczami Mateusza Borka.

Mistrzostwa Euro 2020 będą miały też kulinarną odsłonę – w „Smaki Euro” gościem będzie kucharz, który przygotuje potrawy charakterystyczne dla danego miasta lub państwa i podzieli się wiedzą o kulinarnych smakach gospodarzy turnieju.

Nowości poradnikowe: “Tata testuje”, “Ogród marzeń”, “Uwaga szczeniak”

W wiosennej ofercie programowej znalazły się także nowe programy o tematyce poradnikowej, ekologicznej, biznesowej i motoryzacyjnej. We współpracy z firmą Karcher będzie tworzony „Ogród marzeń”, w którym właściciele ogrodów dostaną profesjonalne porady na temat pielęgnacji ogrodów.

Nowością będzie „Tata testuje” o rozważnych decyzjach zakupowych rodziców, którzy chcą zapanować nad domowym budżetem. Pojawią się w nim testy produktów i gadżetów.

W programie „10 sposobów na nowe życie” widzowie dostaną 10 krótkich rad od 10 osób, które podzielą się swoim przepisem na dobry dzień oraz refleksją na spełnione życie.

Program „Uwaga: szczeniak” prowadzony przez Karola Kosiorowskiego będzie zawierał rady na temat wychowania szczeniaka (pierwsze programy były już emitowane w marcu).

Wśród programów o tematyce ekologicznej widzowie znajdą nowe odcinki „Klimatovloga” i „17 kroków do uratowania świata” – format wideo realizowany z NOIZZ, który bazuje na 17 celach zrównoważonego rozwoju ONZ.

W ramach serii Onet on Tour będzie realizowany cykl „Ratujemy Planetę”, w którym w relacjach z wyjazdów do różnych krajów prowadzący ze swoimi gośćmi będą odkrywać, jak inne kraje radzą sobie z różnymi sposobami na ratowanie świata przed katastrofą ekologiczną.

Wśród propozycji motoryzacyjnych w weekendy pojawią się nowości na temat motoryzacji „AutoŚwiat”, a także „Skoda Safety Experience” o doskonaleniu jazdy i bezpieczeństwie za kierownicą.

Nowe podcasty: “Rozmowy ze śmiercią”, “Marcin i Tatowie”, “Zdrowotok”

Do dotychczasowej oferty podcastowej Ringier Axel Springer Polska dołączą nowości wiosennej ramówki:

– „Rozmowy ze śmiercią” Ewy Ewart

– „Borek na ostro” Mateusza Borka

– „Marcin i Tatowie” Marcina Mellera

– „Żużel bez cenzury” Władysława Golloba

„Zdrowotok” – podcast Wojciecha Jagielskiego o zdrowiu

– “Mistrzynie” Katarzyny Janowskiej

oraz nowe odcinki sportowego podcastu „Ofensywni” Piotra Wołosika i Łukasza Olkowicza.

Kontynuacje “In Business”, “Rezerwacji”, “Pasji w podróży”

W każdą środę będzie można nadal oglądać program „In Business”, w którym Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska, rozmawia z prezesami i właścicielami największych firm o trendach w biznesie i kierunkach zmian w gospodarce.

Wiosną bez zmian będą pojawiać się nowe odcinki znanych internautom programów: w każdy piątek o godz. 10.30 nadawany będzie program Katarzyny Janowskiej „Rezerwacja”; a w każdą Małgorzata Ohme porozmawia z gośćmi w „Onet w domu”.

Na stronie pasjawpodrozy.onet.pl dostępny jest już pierwszy odcinek nowego sezonu podróżniczego projektu „Pasja w podróży”. Prowadząca Odeta Moro odwiedza w nim najpiękniejsze zakątki Polski.

Od poniedziałku do piątku o godz. 13. w Onecie bez zmian można oglądać pasmo publicystyczne – „Opinie”. Nadal będą je prowadzili Eliza Michalik, Renata Kim, Andrzej Stankiewicz, Andrzej Gajcy oraz Kamil Dziubka.  

Cała oferta programowa jest dostępna w serwisach Ringier Axel Springer Polska i na stronie głównej Onet.pl, w mediach społecznościowych. Nowe odcinki programów są także udostępniane w sekcji „Programy Onetu” w serwisie vod.pl, a także na Mediaklub.pl.

Według badania Mediapanel liczba polskich użytkowników Ringier Axel Springer Polska w marcu wyniosła prawie 22 mln użytkowników.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIberion: nie mamy problemów z Google, zamknięcie Pikio wynika z długoterminowej strategii
Następny artykułGoogle zapowiada konferencję I/O 2021. Wirtualnie i za darmo