A A+ A++

„Gra na maksa” to seria komediowych scen z życia trzydziestolatków, Maksa i Ali, których perypetie codziennego życia komentowane są przez dwóch stałych bohaterów – komentatorów piłkarskich Jacka Laskowskiego i Sebastiana Milę.

– Ich obecność w większości scen stanowi główny element komiczny serialu, jakim są parodie typowych komentatorów ze wszystkimi ich charakterystycznymi cechami: nieskrępowaną energią, swobodą wypowiedzi, umiejętnością szczegółowej analizy prostych zjawisk oraz kwiecistym żargonem, pełnym charakterystycznych idiomów – informuje biuro prasowe Telewizji Polskiej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl – tysiące ogłoszeń o pracę

W rolę głównych bohaterów wcielili się Karolina Bacia i Marcin Korcz. Autorami scenariusza są Tomasz Perczyński, Mateusz Lewandowski i Bartłomiej Magdziarz. Reżyserię powierzono Janowi Macierewiczowi.

„Gra na maksa” to kolejna produkcja TVP w obszarze branded content marketingu. – Nieustannie pracujemy nad nowymi produktami dla klientów, którzy na dojrzałym rynku TV oczekują coraz bardziej niestandardowych i wyróżniających sposobów na dotarcie do widza. Drugi sezon serialu „Gra na maksa” to kolejny nasz projekt z obszaru branded content marketingu, który jest swojego rodzaju płaszczyzną do budowania wizerunku marki – wychodzącą poza ramy standardowej reklamy, bazująca na emocjach i zaangażowaniu. Akcja serialu toczy się w trakcie trwania największej imprezy sportowej w tym roku – Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze, co tworzy doskonałe otoczenie dla marek z wiarygodnym i autentycznym przekazem – mówi Ewelina Czuba, dyrektor biura reklamy TVP.

Orange Polska, Sokołów, Emitel oraz Totalizator Sportowy partnerami

Projekt zrealizowany został we współpracy z partnerami: firmami Orange Polska, Sokołów, Emitel oraz Totalizator Sportowy.

– Serial ma ogromny potencjał komediowy i wierzymy, że będzie cieszył się popularnością wśród widzów. Naszym uczestnictwem chcieliśmy pokazać, że Orange na pierwszym miejscu stawia ludzi, a technologia, którą dostarczamy ułatwia im codzienne życie. Dzięki temu nasi użytkownicy zawsze mogą być blisko tego co dla nich najważniejsze, być w kontakcie z bliskimi i rozwijać swoje pasje – mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

– W jednym z odcinków „Gry na maksa” postanowiliśmy opowiedzieć o piłce… ale kobiet. Piłka nożna kobiet w Polsce wciąż pozostaje w cieniu piłki mężczyzn, a tymczasem w Polsce gra obecnie już ponad 30 tysięcy kobiet. Co więcej, Polski Związek Piłki Nożnej zgłosił kandydaturę Polski do organizacji mistrzostw Europy kobiet, zaplanowanych na 2025 rok. Emitel mocno angażuje się w popularyzację kobiecej piłki nożnej – stąd udział w jednym z odcinków miniserialu „Gra na Maksa” wspieranej przez nas drużyny Diamenty Warszawa. Liczymy na to, że dzięki Mundialowi w Katarze, uda nam się również zwrócić uwagę kibiców na rozgrywki pań – dodaje Andrzej Kozłowski, prezes zarządu Emitel.

Emisja podczas mundialu w TVP1, TVP2, TVP Rozrywka oraz TVP Kobieta

Serial nadawany jest od 20 listopada do 18 grudnia 2022 roku, w dniach meczowych, na antenach TVP1, TVP2, TVP Rozrywka oraz TVP Kobieta.

Mundial na wyłączność w TVP

Tegoroczne Mistrzostwa Świata w piłce nożnej odbywają się w Katarze. W Polsce pełne prawa do transmisji imprezy ma Telewizja Polska.

Meczowe spotkania pokazane są na żywo w TVP1 lub TVP2, TVP Sport i TVP 4K oraz w internecie. Wśród komentatorów znajdują się: Jacek Laskowski, Dariusz Szpakowski (to jego ostatni mundial), Robert Podoliński, Przemysław Pełka, Kazimierz Węgrzyn, Maciej Iwański, Marcin Żewłakow, Mateusz Borek, Janusz Michallik, Sławomir Kwiatkowski i Kamil Kosowski.

Nasza reprezentacja drugi grupowy mecz w Katarze rozegra w sobotę 26 listopada o godz. 14.00 z Arabią Saudyjską, a trzeci – w środę 30 listopada o godz. 20.00 z Argentyną.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUPC Polska ma zapłacić 33 mln zł kary za podwyżkę abonamentu, UOKiK odwoła się od uchylenia zwrotu dla klientów
Następny artykułStartuje loteria świąteczna Lotto