A A+ A++

Wymyślone przez markę urządzenie „Beeping Bunny” daje wskazówki dźwiękowe, które pozwalają dzieciom zlokalizować ukryte jajka wielkanocne.

Wielkanoc to jeden z najważniejszych okresów w roku dla dzieci na całym świecie, które w ramach zabawy szukają czekoladowych jajek chowanych przez zajączka wielkanocnego. Jednak nie wszystkie dzieciaki są w stanie dołączyć do tej aktywności – niektóre z nich wyklucza poważna wada (lub całkowity brak) wzroku. Z tego powodu Milka, we współpracy z francuską organizacją pozarządową Aveugles de France, postanowiła umożliwić większej liczbie dzieci cieszenia się tą tradycyjną wielkanocną zabawką.

Producent jednej z „najdelikatniejszych czekolad” postanowił stworzyć urządzenie nazwane „Beeping Bunny”. Ta specjalna podstawka, na której umieszczamy czekoladowego króliczka od Milki, emituje sygnały dźwiękowe, które pozwalają dzieciom zlokalizować słodką nagrodę za pomocą zmysłu słuchu.

Aby pokazać możliwości swojego wynalazku, Milka utworzyła specjalne wydarzenie, dzięki któremu dzieci z dysfunkcjami wzroku mogą po raz pierwszy w życiu doświadczyć wielkanocnej zabawy. Cała aktywacja wpisująca się działania z zakresu marketingu inkluzywnego, została nagrana i ukazana w emocjonalnym filmie.

Kampania zatytułowana „Beeping Bunny” została uruchomiona w Niemczech i Hiszpanii w marcu 2023 roku. Stoją za nią agencje reklamowe DAVID Madrid i Ogilvy Berlin. 

PS Podkreślanie różnorodności i inkluzywności w mediach ważne dla ponad połowy Polaków

Badanie dotyczące różnorodności i inkluzywności, przeprowadzone przez Mindshare Polska pokazuje, że nawiązywanie do tej tematyki w mediach i kulturze jest ważne dla 59 proc. Polaków. Co trzeci badany przyznaje, że promowanie takich postaw w działaniach marketingowych pozytywnie wpływa na to jak postrzega on marki wykorzystujące tę tematykę w swojej komunikacji.

PS 2 Największe od 25 lat zmiany marki Milka

Marka Milka (Mondelez) w 2022 roku przeszła największe zmiany od 25 lat. Dotyczą one zarówno samych produktów, jak i działań komunikacyjnych. Firma postawiła na doskonalszą recepturę, odświeżone opakowania i odmieniony kształt kostek, a także na nową kampanię 360.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJEST SZANSA NA NOWY, SIEDMIOKILOMETROWY TRAKT SPACEROWY W CZŁUCHOWIE
Następny artykułMercedes nie będzie się wstydził