Dyżury dla mieszkań TBS Wrocław organizowane są w każdą środę w godz. od 16.30 do 17.30. Można przyjść z pytaniem albo konkretną sprawą do załatwienia. Oprócz prezesa TBS Wrocław Wojciecha Adamskiego obecni są pracownicy różnych działów.
– Zależy nam, aby mieszkańcy mogli omówić ważne dla siebie sprawy bezpośrednio z naszymi pracownikami – mówi Łukasz Maślanka, koordynator ds. komunikacji społecznej w TBS Wrocław.
Biuro Obsługi Lokali
Dzięki pracownikom tego działu można:
- dopisać nową osobę do umowy najmu;
- skorygować dane osobowe (po zmianie nazwiska);
- zapoznać się z ofertą TBS-u;
- dowiedzieć się, jak wynająć mieszkanie.
Dział Techniczny
Z pracownikami można:
- porozmawiać o remontach w mieszkaniu;
- ustalić, na co konieczne jest uzyskanie zgody TBS-u;
- zgłosić usterkę i pomysły na inwestycje na danym osiedlu.
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Pracownicy tego działu odpowiadają za bieżące utrzymanie budynków i terenów. Dlatego na spotkania można:
- zgłosić uwagi odnośnie do jakości pracy firmy porządkowej,
- zasugerować zmiany w kwestii koszenia traw,
- zgłosić potrzeby dotyczące nasadzenia zieleni.
Pytanie – odpowiedź. Problem – rozwiązanie
Spotkania prezesa i pracowników TBS Wrocław z najemcami zaplanowane są w każdą środę w godz. 16.30–17.30 w biurze przy ul. S. Przybyszewskiego 102–104.
Liczymy, że dzięki spotkaniom rozwiejemy wszelkie wątpliwości, skrócimy czas potrzebny na załatwienie spraw, a część nich załatwimy od ręki.
Łukasz Maślanka
Prezes TBS Wrocław Wojciech Adamski czeka na mieszkańców w swoim gabinecie na 1. piętrze biura. Mieszkańcy, którzy przyjdą z innymi sprawami, przyjęci zostaną na parterze, obok recepcji.
Zobacz również
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS