Po ostatnich zachwytach jakie opublikowało na temat gry Digital Foundry, znany zespół ekspertów zaprosił do siebie głównego inżyniera odpowiedzialnego za wszystkie technologie stojące za wybitnym wręcz Microsoft Flight Simulator – więcej na jej temat przeczytacie oczywiście w naszej recenzji.
Okazuje się, że stworzenie czegoś tak wielkiego i ambitnego jak cały MFS przysporzyło Asobo Studio niemało problemów związanych nie tylko z rozwojem ich autorskiego silnika, ale także przy tworzeniu narzędzi dla społeczności oraz przy samym interfejsie. Ten ostatni został stworzony w bardzo nietypowy dla gier sposób, albowiem został oparty o strukturę aplikacji przeglądarkowych.
Dodatkowo mnóstwo rzeczy musi odbywać się dynamicznie w czasie rzeczywistym, przez co nie można ich upchnąć raz a dobrze w systemowej pamięci. Z ostatnią aktualizacją ulepszono także wydajność gry na procesorach, co znacząco uprzyjemni rozgrywkę posiadaczom wszelkiego rodzaju pecetów. Więcej o zakulisowej pracy nad Microsoft Flight Simulator znajdziecie w materiale poniżej.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS