A A+ A++

Po ostatnich zachwytach jakie opublikowało na temat gry Digital Foundry, znany zespół ekspertów zaprosił do siebie głównego inżyniera odpowiedzialnego za wszystkie technologie stojące za wybitnym wręcz Microsoft Flight Simulator – więcej na jej temat przeczytacie oczywiście w naszej recenzji.

Okazuje się, że stworzenie czegoś tak wielkiego i ambitnego jak cały MFS przysporzyło Asobo Studio niemało problemów związanych nie tylko z rozwojem ich autorskiego silnika, ale także przy tworzeniu narzędzi dla społeczności oraz przy samym interfejsie. Ten ostatni został stworzony w bardzo nietypowy dla gier sposób, albowiem został oparty o strukturę aplikacji przeglądarkowych.

Dodatkowo mnóstwo rzeczy musi odbywać się dynamicznie w czasie rzeczywistym, przez co nie można ich upchnąć raz a dobrze w systemowej pamięci. Z ostatnią aktualizacją ulepszono także wydajność gry na procesorach, co znacząco uprzyjemni rozgrywkę posiadaczom wszelkiego rodzaju pecetów. Więcej o zakulisowej pracy nad Microsoft Flight Simulator znajdziecie w materiale poniżej.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAbp Grzegorz Ryś podczas mszy zadzwoni do Libańczyków. Organizuje zbiórkę na odbudowę ich domów
Następny artykułCarrie and Boris Johnson are expecting a second baby after miscarriage heartbreak