A A+ A++

Święta Bożego Narodzenia dotychczas nie mogły odbyć się bez kampanii adam&eveDDB dla Johna Lewisa. Współtwórcy tych nagradzanych kampanii będzie można posłuchać w Warszawie podczas wydarzenia organizowanego wspólnie przez KTR i DDB Warszawa.

„Give a Little Love” (2020), „Unexpected Guest” (2021), „The Beginner” (2022) a także „The Long Wait”, jedna z najczęściej nagradzanych reklam na świecie w Raporcie Gunna z 2012 roku – to tylko niektóre kampanie, które współkreował Matt Gay, dyrektor kreatywny w agencji adam&eveDDB.

W środę 15.03.2023 r. o godzinie 18.00 na zaproszenie KTR i DDB Warszawa opowie o dekadzie tworzenia najpopularniejszych świątecznych reklam dla Johna Lewisa od kuchni. Razem z Mattem wystąpią Jane Barker oraz Gaby Grant, twórczynie wiralowej akcji „Hand Sinitiser”. W rozmowie z Tomaszem Świstuniem i Patrycją Dewor z DDB Warszawa spróbują odpowiedzieć na przewrotne pytanie „Do youngsters still want to be creative?”.

Jest to jedno z pierwszych spotkań KTR After Hours reaktywowanych po pandemii, tym razem skierowane zwłaszcza do młodych kreatywnych i pierwsze współorganizowane z agencją DDB Warszawa. Spotkanie jest zamknięte, a ilość miejsc ograniczona. Więcej informacji i zapisy na yc-afterhours.com.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRiot police fire pepper spray at protesters in Istanbul after rally for International Women's Day
Następny artykuł​Karetka z Nowego Targu już w Charkowie