A A+ A++

Zapraszamy do śledzenia naszego nowego cyklu podcastów, który powstał we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jego prowadzącymi są ekspertki od PR-u i influencer marketingu – Emilia Zakrzewska i Dagmara Tarka.

Gościnią drugiego odcinka jest Martyna Popiołek-Dębska – radczyni prawna w grupie CCC, odpowiedzialna m.in. za prawne aspekty działań marketingowych, w tym za współprace z polskimi i zagranicznymi influencerami. To z nią Emilia i Dagmara rozmawiają o tym, czy nowe rekomendacje UOKiK zmienią rynek influencerów. Tematem będą również ogólne kwestie prawne związane z influencer marketingiem.

– Kraje Unii Europejskiej mają już uregulowania prawne w zakresie influencer marketingu. Większość państw, które wprowadziły takie regulacje, zdecydowały się na tzw. „miękkie rozwiązania” – przyjmowane są różne kodeksy dobrych praktyk i etycznych działań – ale nie ma twardych regulacji w ochronie konsumentów. Na polskim rynku także szykują się zmiany, są one właściwe i mają unormować branżę – mówi Martyna Popiołek-Dębska, radczyni prawna z grupy CCC.

Z podcastu dowiecie się, jak te regulacje wyglądają na świecie, jakie plany ma UOKiK i czego mogą obawiać się polscy influencerzy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCasting do serialu. Może Ty zostaniesz nową gwiazdą?
Następny artykułPrzejdą trasą “marszu śmierci” w 80. rocznicę likwidacji gett na obrzeżach Warszawy