A A+ A++

Marszałek podlaski z PiS Artur Kosicki znowu wykorzystuje swój wizerunek do autopromocji przy okazji reklamowania przedsięwzięcia samorządu wojewódzkiego. Tym razem jego fotografia zdominowała billboardy promujące produkty lokalne. – Najatrakcyjniejszym podlaskim produktem lokalnym jest marszałek Kosicki? – zadają sobie pytanie nasi Czytelnicy.

O kolejnych billboardach wyraźnie służących do autopromocji Artura Kosickiego poinformował nas Czytelnik. Przesłał też zdjęcia.

Produkty i Artur Kosicki polecają się na nowy rok

Billboardy te zawieszono na cztery miesiące przed wyborami samorządowymi, w których Kosicki – zgodnie z nieoficjalnymi informacjami – miałby się ubiegać o fotel prezydenta Białegostoku. U góry wypisano: „Podlaskie produkty lokalne polecają się na nowy rok!”. Nad tym hasłem znajduje się niewielkie logo województwa podlaskiego i Podlaskiego Centrum Produktu Lokalnego. Centrum to funkcjonuje od 2018 r. w strukturach urzędu marszałkowskiego, a patronat nad nim objęło Ministerstwo Rolnictwa pod PiS-owskim kierownictwem.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRok 2023 w miejskiej kulturze. Także tu liczą się stanowiska i pieniądze
Następny artykułFajerwerki nie o północy i alkohol na imprezie pod chmurką. Za co w Sylwestra grozi mandat?