A A+ A++

Kluczowe, że w każdej z grup wiekowych siła marki ustępuje kwestii, jak dany produkt został wytworzony. Ten czynnik najmniejszą przewagę ma w grupie najstarszych konsumentów, ale już w kolejnych trzech pokoleniach (X, Y i Z) sięga podobnych poziomów i waha się od 71 do 75 proc. wskazań. Widać więc, że w przypadku najmłodszej grupy konsumentów przewaga tego czynnika nad siłą marki jest największa — hasło „sustainable” preferuje ponad połowa więcej kupujących.

Jaki czynnik jest ważny podczas robienia zakupów


Jaki czynnik jest ważny podczas robienia zakupów

Fot.: Forbes.pl

Za ekologię możemy dopłacać

Co więcej, autorzy opracowania przekonują, że to właśnie GenZ wpływa na starsze pokolenia, by przywiązywały większą wagę do zrównoważonego w swoich decyzjach zakupowych. Szczególnie ciekawy jest w tym względzie fakt, że Xersi przywiązują do tego nawet większą wagę niż Millennialsi. Według badaczy z Wharton School wynika to z prostego faktu, że występują tu w roli rodziców najmłodszego pokolenia i jako pierwsi ulegają jego wpływowi. Najlepiej widać to gdy porówna się najnowsze wyniki ankiet z analogicznymi badaniami sprzed dwóch lat. W tym czasie właśnie w przypadku Xersów mieliśmy największy wzrost zainteresowanie markami, które pozycjonują się jako zrównoważone — z 54 do 67 proc. — i pod tym względzie doszlusowali do Millenialsów.

Wolę kupować marki zrównoważone


Wolę kupować marki zrównoważone

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPani Kazimiera dołączyła do szacownego grona stulatków
Następny artykułStrefa czystego transportu. Wzór naklejki został opublikowany