A A+ A++

W cyklu „Marki na TikToku” prezentujemy działania znanych brandów na zdobywającej coraz większą popularność platformie społecznościowej. Tym razem przedstawiamy markę Yeah Bunny.

Pozostałe części cyklu przeczytasz tu >>>

O działaniach Yeah Bunny na TikToku opowiada Kacper Kuziora, wholesale manager marki.

Jaki jest cel Waszego profilu? Co chcecie za jego pośrednictwem pokazać, wypromować?

Obecnie skupiamy się na profilu FunDayBox, Yeah Bunny oraz IvoAdventures. To konta, gdzie pokazujemy nasz Box subskrypcyjny, markę odzieżową i założycielkę marki Iwonę :).

Kto odpowiada za tworzenie treści?

Za profile markowe odpowiadam ja osobiście, natomiast profil @Ivo Adventures prowadzi sama Iwona. 

@yeahbunny_official

Dziś wyniki! Dużo pięknych nazw, więc mamy dylemat ##yeahbunny ##rozdanie ##konkurs

dźwięk oryginalny – yeahbunny_official

Jak wygląda proces tworzenia takich treści? Na jakie kwestie trzeba zwracać największą uwagę?

Dla mnie TikTok to w pewnym sensie nowy Snapchat. Szybkie treści. Bez większej obróbki i retuszu. Liczy się naturalność, ale również wysoka jakość. Nikt nie chce oglądać brzydkich obrazów.

Jaki rodzaj contentu sprawdza się u Was najbardziej?

Najlepiej działają backstage. Pokazujemy kulisy powstawania kolekcji czy poszczególnych produktów.

@yeahbunny_official

Kto napisze ulubiony kolor, bez patrzenia na klawiaturę wygrywa! ##yeahbunny ##rainbow ##tiedye ##summeroutfit ##tiedyeshirt ##pride

American Boy but Shibuya is there too – goalsounds

Czy promujecie swój tiktokowy profil na jakichś innych kanałach social mediowych?

Czasem na Instagramie. Ale staramy się nie crossować platform. Sam osobiście nie lubię, kiedy widzę te same treści na różnych kanałach social media. 

Co według Ciebie wpływa na to, że dane treści staną popularne?

Dobra jakość. Naturalność. Trendy i szczęście :).

@ivoadventures

Twój ulubiony kolor to…? Mój CZERWONY! ##vlog ##ivovlog ##dailyvlog ##rysowanie ##dc ##dzienbezkawkitodzienstracony ##illustrator ##pieski

Feel Good – Polo & Pan

Czy w planach macie korzystanie z social commerce na tiktoku?

Jeszcze tego nie planowaliśmy. Zawsze stawiamy na organiczny zasięg i więź z obserwującymi.

Czy korzystacie/planujecie skorzystać ze współpracy z influencerami, którzy działają na TikToku?

Tak, mamy już grono ambasadorów na TikToku. 

W jaki sposób dobieracie influencerów?

Szukamy ładnych treści pasujących do naszego stylu. Czasem eksperymentujemy, ale zależy nam, aby ambasadorzy publikowali treści zgodne z DNA marki. Jeśli zauważymy coś niepokojącego, zrywamy współpracę.

@fundaybox

Głosujcie, co ma znaleźć się w FunDayBox BTS ##backtoschool ##bts ##fundaybox ##vlog ##hiddentalent ##dc ##mysterybox

Gimme Love – Joji

Jakich rad udzieliłbyś markom, które chcą rozpocząć swoją przygodę z TikTokiem?

Zainstaluj aplikację i zacznij z niej korzystać. Obserwuj, oglądaj, znajdź swoją niszę. Publikuj to, co chciałbyś sam zobaczyć. Jeśli nie masz wyczucia, zapytaj nastolatka z rodziny ;).

O rozmówcy:

Kacper Kuziora, brand manager marek z portfolio Yeah Bunny: Yeah Bunny, FunDayBox, Cool Story. Koordynator przestrzeni Yeah Bunny Pop UP w Nowym Jorku i osoba odpowiedzialna za nowe media.

Z marką Yeah Bunny związany jest od początków jej działania. Działa w zespole razem z teamem założycielskim – Iwoną Kuziorą i Magdaleną Mazur. Prywatnie – miłośnik piesków, ramenu i Nowego Jorku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSkarga do Komisji Europejskiej na oprogramowanie Teams
Następny artykuł184 nowe przypadki zakażenia koronawirusem na Śląsku