Miejskie profile w mediach społecznościowych bardziej promują Łódź, czy ekipę Łodzią rządzącą – zagajam prof. Roberta Kozielskiego z UŁ. Ekspert: – Niech każdy sam odpowie sobie na to pytanie.
“Złoty Lajk Local SOME 24’ za najbardziej angażującą komunikację samorządową w mediach społecznościowych za materiały wideo powędrował do Łodzi”. Tak chwali się łódzki magistrat nagrodą zdobytą podczas III Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych, branżowej imprezy zorganizowanej we Wrocławiu pod patronatem Związku Miast Polskich.
W opinii jury, Łódź “nie tylko prowadziła komunikację na wszystkich analizowanych kanałach (TikTok, Facebook, Instagram, LinkedIn), ale miała także jedne z największych i najbardziej zaangażowanych społeczności. Publikowany content był spójny i w dużej mierze skierowany do młodszych odbiorców, którzy są aktywni w sieci i żywo zainteresowani tym, co dzieje się w mieście”.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS