A A+ A++

Miejskie profile w mediach społecznościowych bardziej promują Łódź, czy ekipę Łodzią rządzącą – zagajam prof. Roberta Kozielskiego z UŁ. Ekspert: – Niech każdy sam odpowie sobie na to pytanie.

“Złoty Lajk Local SOME 24’ za najbardziej angażującą komunikację samorządową w mediach społecznościowych za materiały wideo powędrował do Łodzi”. Tak chwali się łódzki magistrat nagrodą zdobytą podczas III Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych, branżowej imprezy zorganizowanej we Wrocławiu pod patronatem Związku Miast Polskich.

W opinii jury, Łódź “nie tylko prowadziła komunikację na wszystkich analizowanych kanałach (TikTok, Facebook, Instagram, LinkedIn), ale miała także jedne z największych i najbardziej zaangażowanych społeczności. Publikowany content był spójny i w dużej mierze skierowany do młodszych odbiorców, którzy są aktywni w sieci i żywo zainteresowani tym, co dzieje się w mieście”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPowstaje chodnik i przejścia dla pieszych na drodze do Szkoły Podstawowej nr 3 w Zambrowie
Następny artykułPrezes PWiK kłamie i grozi nam sądem ws. artykułu o zalaniu ul. Oławskiej. Sąd, to idealne miejsce, w którym przedstawimy wszystkie dowody