A A+ A++

Czy wprowadzone od tego roku nowe przepisy konsumenckie ucywilizują działalność e-sklepów i platform e-commerce w Polsce? Jest szansa, że skończy się plaga nabijania klienta w butelkę np. przez fałszywe promocje. Realne staje się też jednak zagrożenie, że w praktyce nowe prawo zada potężny cios wielu mniejszym biznesom internetowym.

Ostatnie 10 lat w polskiej gospodarce można określić jako dekadę e-handlu – przekonuje Izba Gospodarki Elektronicznej, która na początku roku, na 10-lecie swej działalności, opublikowała raport „Dekada Polskiego e-commerce. 2013–2023”.

E-Izba podkreśla w nim, że na koniec 2022 r. liczona razem sprzedaż cyfrowa do konsumentów i firm prawdopodobnie przebiła granicę 850 mld zł. Sam e-commerce skierowany do konsumentów osiągnie zaś do 2027 r., zgodnie z prognozami PWC, wartość 187 mld zł. Tak szybkie tempo wzrostu wartości e-sprzedaży stawia Polskę w czołówce krajów, które najbardziej dynamicznie rozwijają cyfrową część swojej gospodarki.…

Teraz za 2,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.

Kliknij i wybierz e-prenumeratę.

Sieć Przyjaciół

Wchodzę i wybieram

Zaloguj się

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPatriotyczny Turniej Deblowy Piłkarzyków Stołowych o Puchar Burmistrza Miasta Bartoszyce
Następny artykułTYLKO U NAS. Prof. Żaryn o morderstwie ks. Blachnickiego