A A+ A++

Ubezpieczyciele od dawna rozwijają zdalne kanały sprzedaży, choć w przypadku ubezpieczeń na życie i zdrowie optymalną ofertę gwarantuje bezpośredni kontakt z agentem. Muszą jednak inwestować w platformy technologiczne, bowiem w ubezpieczeniach powszechnym zjawiskiem jest efekt ROPO (ang. Research Online Purchase Offline): najpierw porównywanie ofert w kanale on-line, a następnie dokonanie zakupu w kanale off-line.

Technologia ma coraz większe znaczenie w budowaniu pozycji firm ubezpieczeniowych. Klienci coraz częściej oczekują produktów, które mogą kupić przez smartfon czy internet. I nie można tego trendu lekceważyć.

Nowoczesne technologie na rynku ubezpieczeń już dziś zmieniają interakcję z klientem. Branża ubezpieczeniowa wykorzystuje wielokanałowość poprzez zapewnienie takiej samej oferty, bez względu na to, czy klient pojawi się u agenta, zadzwoni na call center lub połączy się za pomocą komputera…

Teraz za 5,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.

Kliknij i wybierz e-prenumeratę.

Sieć Przyjaciół

Wchodzę i wybieram

Zaloguj się

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułШахраї обманюють користувачів соцмереж через вигадане ДТП
Następny artykułFilmowy sierpień w Multikinie!