A A+ A++

Prezydent Miasta Torunia ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze w Wydziale Architektury i Budownictwa, Wydziale Edukacji, Wydziale Gospodarki Komunalnej oraz w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Torunia.

Do naboru mogą przystąpić osoby spełniające wymagania określone w art. 6 ust. 1 pkt 1-2 i ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) posiadające niżej wymienione kwalifikacje:

I. Wykształcenie:

niezbędne: wykształcenie wyższe,
dodatkowe (nieobligatoryjne):
1) wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie: administracji lub prawa lub pedagogiki lub architektury lub budownictwa lub inżynierii drogowej lub transportu lub logistyki,
2) uprawnienia budowalne.

II. Staż pracy i doświadczenie zawodowe:

niezbędne: co najmniej roczne doświadczenie zawodowe,
dodatkowe (nieobligatoryjne): doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w pracy w jednostkach systemu oświaty lub w pracy w administracji architektoniczno – budowlanej lub w nadzorze budowlanym lub w pracy związanej z organizacją ruchu drogowego.

III. Niezbędna wiedza specjalistyczna oczekiwana od kandydatów:

znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie organów gminy oraz pracę administracji samorządowej, umiejętność redagowania pism, umiejętność efektywnego wykorzystania czasu

IV. Niezbędne predyspozycje osobowościowe: kierowanie się zasadami legalizmu, bezstronność, systematyczność, samodzielność, zdolności analityczne, terminowość, umiejętność funkcjonowania pod presją czasu, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, duża odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność komunikowania się z interesantem.

V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) obsługa interesantów,
2) redagowanie pism urzędowych,
3) załatwianie spraw urzędowych należących do zakresu działania Urzędu Miasta Torunia, w tym prowadzenie postępowań administracyjnych,
4) prowadzenie rejestrów/ewidencji załatwianych spraw.

VI. Warunki zatrudnienia w Urzędzie Miasta Torunia:
1) umowy o pracę zawierane będą na czas określony, nieprzekraczający 33 miesięcy, z zastrzeżeniem pkt 5,
2) pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas określony do 6 miesięcy – jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
3) czas trwania pierwszej umowy o pracę, dla osób które nie są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej – do roku,
4) na uzasadniony wniosek dyrektora działu dopuszcza się możliwość zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony przed upływem 33-miesięcznego okresu zatrudnienia na czas określony – z zachowaniem okresu ustawowo przewidzianej służby przygotowawczej,
5) postanowień pkt 1 – 4 nie stosuje się w przypadku, gdy kandydat jest dotychczas zatrudniony w Urzędzie Miasta Torunia lub pracodawca skorzysta z zastosowania art. 22 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282),

6) wynagrodzenie ustalone będzie indywidualnie, z uwzględnieniem kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia zawodowego kandydata – do poziomu wynagrodzeń w danej grupie stanowiskowej pracowników Urzędu Miasta Torunia.

VII. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) usytuowanie stanowiska pracy: budynki wielokondygnacyjne, schody, winda,
2) czas pracy: pełny wymiar – przeciętnie 40 godz. tygodniowo.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Torunia, w miesiącu poprzedzającym ukazanie się ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

Dokumenty aplikacyjne:

I. Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowisko uczestnicy naboru przedkładają:
1) motywację przystąpienia do naboru,
2) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia, kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu”,
3) dokumenty potwierdzające posiadanie niezbędnego wykształcenia,
4) dokumenty potwierdzające niezbędne, wymagane doświadczenie zawodowe (np. świadectwa pracy lub zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu, zakresy czynności, zaświadczenia pracodawcy, rekomendacje, itp.),
5) wskazane przedłożenie opinii i/lub referencji z poprzednich miejsc pracy,
6) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
7) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
8) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.

II. Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.

Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
Oczekiwane od kandydatów umiejętności zostaną praktycznie sprawdzone podczas postępowania.
C. Ustalono następujący tryb przeprowadzenia naboru:
Termin składania ofert: do dnia 06.09.2021 r. w godzinach pracy urzędu.
Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta pracy nr 4/2021”.
Ofertę należy złożyć albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Biuro Kadr i Płac Urzędu Miasta Torunia ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń.
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu.
O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e–mail.
Zgłoszenia, które nie spełniają wymagań formalnych pozostawia się bez rozpatrzenia.

Przejdź do pełnej treści ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej UMT.

Fot. Małgorzata Litwin

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStabilniejsza sytuacja w Bieżanowie
Następny artykułW Bobrowej woda rozlewa się po miejscowości i zagraża domom