A A+ A++

Incentives and Meetings to wprowadzona w tym miesiącu marka, będąca częścią Visit Malta – wyjaśnia maltańska organizacja turystyczna Malta Tourism Authority w komunikacie prasowym.

Jak czytamy, badania przeprowadzone w ciągu ostatnich dwóch lat dowiodły, że Visit Malta jest marką o silnej pozycji, dlatego istniejąca dotąd marka Conventions Malta została przemianowane na Visit Malta Incentives and Meetings. Rebranding jest częścią strategii, której celem jest stworzenie w przyszłości jednej wspólnej marki.

– Poświęciliśmy sporo czasu na badania nad pozycjonowaniem naszej marki i jesteśmy przekonani, że dostosowanie się do marki Visit Malta i jej spójnych wartości było najrozsądniejszym posunięciem. Malta prezentuje atrakcyjną ofertę dla rynku MICE, a my mamy nadzieję na dalszą aktywną promocję kraju na rynku międzynarodowym – mówi o nowej identyfikacji wizualnej dyrektor Visit Malta Incentives and Meetings Christophe Berger, cytowany w komunikacie.

– Obłożenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Malta wynosi obecnie 85 procent tego, co było w 2019 roku, z tendencją wzrostową. Wyspy zostały właśnie włączone do programu Forbes Star Award. Oferta gastronomiczna Malty rozwija się w szybkim tempie i obecnie możemy pochwalić się pięcioma restauracjami z gwiazdkami Michelin. Jesteśmy podekscytowani perspektywami na przyszłość, szczególnie tym, że w najbliższych miesiącach prestiżowe instytucje będą organizować na naszych wyspach ważne spotkania i konferencje – dodaje Berger.

Czytaj więcej

Wizz Air otworzy linię lotniczą na Malcie. “To nasz rozwój”

– Segment Incentives and Meetings jest bardzo ważnym elementem maltańskiej oferty turystycznej. Generuje ponadprzeciętne dochody i wpływa istotnie na wzrost ruchu turystycznego na Wyspach Maltańskich. Co więcej, jest odpowiedzialny za znaczny ruch turystyczny w sezonach przejściowych, co jest zgodne ze strategią poprawy sezonowości turystyki i bardziej zrównoważonego rozwoju branży – podkreśla minister turystyki Malty Clayton Bartolo.

Markę Visit Malta Incentives and Meetings ma wypromować na rynku kampania marketingowa, której elementami są zdjęcia i filmy wykonane w marcu podczas 11-dniowej sesji zdjęciowej na wy … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWulgarna uwaga wobec dziennikarzy. Kayah tłumaczy się ze swoich słów
Następny artykułOsobówka zderzyła się ze skuterem