A A+ A++

Na konferencji prasowej, która odbyła się w czasie targów WTM w Londynie dyrektor organizacji odpowiedzialnej za promocję Malediwów Mohamed Thoyyib zaprezentował film zatytułowany „Sala konferencyjna na plaży”. Pokazuje on szereg możliwości, jakie kraj oferuje gościom z segmentu MICE (spotkania, wyjazdy motywujące, konferencje i wydarzenia). Kraj chce być wiodącym kierunkiem dla tego typu podróży.

Kolejna nowość w strategii rozwoju turystyki to wprowadzenie do oferty pobytów w mieszkaniach wakacyjnych, w pensjonatach i na barkach – tego rodzaju zakwaterowanie ma być dostępne od stycznia przyszłego roku.

Czytaj więcej

Kraj planuje przeprowadzić kampanię marketingową „Opowieść Malediwów” („The story of Maldives”), która ma zwrócić uwagę potencjalnych klientów i branży turystycznej na kulturę i dziedzictwo historyczne. Jednocześnie w dalszym ciągu będzie skupiać się na pozyskiwaniu zamożnych klientów.

W zeszłym roku na Malediwy wybrało się 500 tysięcy turystów, w tym było ich już ponad milion. Minister turystyki tego kraju Abdulla Mausoom podkreślał, że od stycznia do listopada goście zreali … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProfilaktyczne badania mammograficzne dla jaworznianek
Następny artykułNASZ SONDAŻ. Czy Donald Tusk działa w interesie Niemiec?