A A+ A++

Spółka
Exitixe-Marketing prowadzi na zlecenie państwowej organizacji
Maldives Marketing & PR Corporation, odpowiadającej za marketing
turystyczny Malediwów, kampanię marki Visit Maldives pod hasłem
“Sunny side of life”. Planuje w regionie liczne promocje:
roadshow, obecność na targach turystycznych o kluczowym znaczeniu,
w wydarzeniach branżowych, prezentacje dla biur podróży, wyjazdy
studyjne dla przedstawicieli tych biur i prasy na Malediwy oraz
wspólne kampanie promocyjne i akcje marketingowe z czołowymi
touroperatorami.

Region
środkowoeuropejski jest jednym z najbardziej obiecujących rynków
dla Wysp Malediwy. Destynacja jest znana, poszukiwana wśród
turystów pragnących wczasów bezpiecznych, swobodnych a zarazem
bogatych we wrażenia” – czytamy w komunikacie Visit Maldives.

Z
sześciu krajów regionu przyjechało na Malediwy w 2021 roku w sumie
87 184 turystów, o 145 procent więcej niż w 2020 roku. W
pierwszych sześciu miesiącach 2022 roku z regionu było to już
48 531 turystów.

Exitixe-Marketing
ma siedzibę w Budapeszcie, dyrektorem regionalnym firmy jest Andrea
Szegedi. Jak … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRosja chce zacieśnić więzi z Koreą Północną. Putin napisał list do Kima
Następny artykułKierowca stracił przytomność, auto przejechało samo ponad 25 km