A A+ A++

Pierwszą marką, jaką stworzył wspólnie z żoną Anną, była NS Bikes (powstała w 2004 r., „NS” to skrót od „Northshore Extreme”). Następne były Octane One (istnieje od 2008 r.), marka rowerów miejskich Creme inspirowanych francuskimi i brytyjskimi rowerami z lat 50. i 60. (od 2010 r.) oraz marka rowerów szosowych i szutrowych Rondo (na rynku od 2017 r.).

Początkowo rodzinna spółka, w którą Anna i Szymon zainwestowali wszystkie swoje oszczędności, zajmowała się importem i dystrybucją rowerów do downhillu. Dopiero potem stworzyła własne portfolio rowerów i części rowerowych do rowerów górskich, miejskich i szosowych.

Rowery z portfolio 7Anna nie są, jak na polską kieszeń, tanie. To marki premium. Za nowego „elektryka” z portfolio NS Bikes trzeba zapłacić ponad 7,5 tys. euro, Creme kosztuje przynajmniej 2,5 tys. zł.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRonson rusza z przedsprzedażą projektu EKO Falenty
Następny artykułWakacje na Malcie. Aktualne obostrzenia covidowe zaskakują. Niektóre wciąż są rygorystyczne