Niektórzy niemieccy agenci wydają własne magazyny turystyczne. W ten sposób chcą przywiązać do siebie klientów. Jeden z nich może za 2 tysiące euro przygotować taki magazyn dla kolegów z branży.
Turystyczne magazyny firmowe kojarzą się z dużymi przedsiębiorstwami – liniami lotniczymi, kolejami, hotelami, czasem touroperatorami. Tymczasem również niemieccy agenci wykorzystują je do budowania swojej marki i pozyskiwania lojalności klientów.
Jak pisze niemiecki portal branżowy Touristik Aktuell, praktyka jest coraz częstsza. Niektóre biura decydują się na klasyczną wersję wydawnictw, inne stawiają na internet. – Jesteśmy przekonani o efektywności tego narzędzia jako sposobu na pozyskanie lojalności klientów – mówi szefowa sieci biur Euro Lloyd Reisebüro w Stuttgarcie, Ludwigsburgu i Sindelfingen, Gabriele Reminder-Schray.
CZYTAJ TEŻ: Pierwszy agent turystyczny pobiera opłatę za poradę
Firma wydaje swoje czasopisma już od 40 lat, najważniejsze tytuły to „Move” i „Cruise”. Ich przygotowaniem zajmuje się profesjonalna agencja. Pojawią się w nich tematy poświęcone najważniejszym hotelom i touroperatorom, na łamach wypowiadają się również pracownicy, którzy dzielą się z czytelnikami praktycznymi wskazówkami.
Także Marion Stoll z Five Point Travel w Weiherhammer tworzy własny magazyn. Jej zdaniem trzeba postawić na personalizację, dlatego w wydaniu styczniowym ukazał się wywiad z jednym z pracowników, 25-latkiem zafascynowanym rejsami morskimi.
W podobnym tonie wypowiada się właścicielka biura Reiselust w Poczdamie, Bettina Reinfeld. Do jej gazety piszą nie tylko pracownicy, ale też klienci. Ważnym elementem jest rozrywka, dlatego niektórzy organizują konkursy fotograficzne i zamieszczają krzyżówki.
ZOBACZ TAKŻE: Internet to algorytm, a agent turystyczny to doświadczenie
Choć przygotowanie magazynu wymaga sporo pracy i pieniędzy, to wydawcy … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS