A A+ A++

Zmiana w obrębie samego znaku obejmuje jego uproszczenie – z Łukasz Jemioł na JEMIOL. Duży wpływ na kształt nowego logo miały plany dotyczące intensyfikacji działań promocyjnych w całej Europie oraz ekspansji na inne rynki zagraniczne, między innymi Stany Zjednoczone. Dzięki nowej formule, nazwa brandu będzie łatwiejsza do wypowiedzenia wśród osób anglojęzycznych. Rozkwit działalności na nowych rynkach stawia nowe wyzwania, na które nowa identyfikacja w pełni odpowiada.


Foto: Materiały prasowe


Łukasz Jemioł zmienia identyfikację wizualnąi planuje ekspansję na rynki zagraniczne

MADE IN POLAND

Kolekcje Łukasza Jemioła od zawsze wyróżniają się wysoką jakością i zachwycają naturalnymi materiałami. Wszystkie tkaniny są wybierane osobiście przez projektanta Łukasza Jemioła w najlepszych fabrykach we Włoszech, Francji czy Hiszpanii.

– Nieustająco na pierwszym miejscu stawiamy jakość. Jako marka JEMIOL chcemy być rozpoznawalni z produkcji w Polsce; od samego początku działalności szyjemy tylko i wyłącznie w polskich szwalniach. Do tworzenia kolekcji korzystamy z najwyższej jakości tkanin – wykorzystujemy len, jedwab, kaszmir czy wełnę – podkreśla projektant Łukasz Jemioł.


Foto: Materiały prasowe


Łukasz Jemioł zmienia identyfikację wizualnąi planuje ekspansję na rynki zagraniczne

IN HARMONY WITH NATURE

Sezon wiosna-lato 2021 jest przedsmakiem idei tożsamej ze stwierdzeniem w zgodzie z naturą”. W kolekcji SS2021 znajdziemy model z linii PREMIUM wykonany z bawełny, pochodzącej z recyklingu – przykładem jest zachowany w angielskim stylu i ponadczasowy sweter Cambridge Recycled Cotton, który w 30% został wyprodukowany z przędzy ECOTEC. Proces ECOTEC jest przykładem gospodarki o obiegu zamkniętym: tworzy nową przędzę z recyklingu wycinków tekstylnych, odzieży i plastikowych butelek. Przędza powstająca w procesie ECOTEC jest ukłonem w stronę środowiska naturalnego. Bawełna z recyklingu w znaczący i wymierny sposób ogranicza negatywny wpływ procesów produkcyjnych na środowisko naturalne. -Zmieniamy się z czarno-białych na naturalnie beżowych. Chcemy być bliżej środowiska naturalnego. Fundamentalne wartości, takie jak design, pozostają bez zmian. Planujemy wdrażać coraz więcej ekologicznych rozwiązań, między innymi zwiększając użycie tkanin pochodzących z recyklingu – podkreśla Oliwia Uszakiewicz-Radtke, marketing manager.


Foto: Materiały prasowe


Łukasz Jemioł zmienia identyfikację wizualnąi planuje ekspansję na rynki zagraniczne

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPGE POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA S.A.: Przyznanie prawa do pokrycia ujemnego salda dla energii elektrycznej z morskich farm wiatrowych PGE
Następny artykułKLABATER S.A.: Ustalenie daty premiery gry „Effie” na platformę konsolową Nintendo Switch