A A+ A++

W spocie reklamowym konsumenci Lubelli będą mogli przekonać się jak wiele dań można przygotować z ulubionym makaronem i różnorodnymi składnikami.  

Wokół platformy komunikacyjnej Lubelli: „TAK! jak lubisz” skupione są także pozostałe działania komunikacyjne. Szeroka komunikacja obejmuje telewizję, a także social media, bankomaty, działania digitalowe, współpracę z Influencerami oraz materiały POS w przestrzeniach sklepowych.

Na ekranach wybranych bankomatów pojawia również wideopropozycja połączenia makaronów Lubella i kilku wybranych składników, z których można przygotować jedno z trzech pysznych dań.

Lubella reklamuje przepisy na gotowe dania

Lubella jest obecna także w przestrzeniach sklepowych, gdzie pojawiły się materiały POS oraz na platformie Uwielbiam.pl. Podczas kampanii w ww. kanałach, będą promowane również przepisy na trzy konkretne dania – Lubella świderki z gulaszem, Lubella pióra ze szpinakiem, kurczakiem i śmietaną oraz Lubella spaghetti w sosie pieczarkowym dzięki którym każdy obiad nabierze niepowtarzalnego charakteru.

Za kreację odpowiada agencja Brainbox, za planowanie i zakup mediów Starcom.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPlatige Image ma zlecenia od Activision Publishing za ok. 19,1 mln zł
Następny artykułKoszykarski magazyn „Basket office” od 14 października w Canal+ Sport