Dwa podejścia – oba wywołały spore kontrowersje. Tak na razie wygląda historia serii Lords of the Fallen. Po średnio przyjętej premierze gry od CI Games dekadę temu, w zeszłym roku trafił do nas nowy projekt przygotowany już przez studio Hexworks. I cóż, tym razem souls-like już zupełnie podzielił odbiorców. Część chwaliła mroczny klimat, inni wskazywali na masę problemów technicznych tudzież kontrowersje tyczące się rozgrywki. Ale na tym historia się nie kończy.
Pojawiły się nowe doniesienia związane z planami Lords of the Fallen 2. Podano wstępne punkty, na których twórcy skupią się przy projekcie.
Lords of the Fallen – wdrożono wersję 1.5. Master of Fate, kulminacja ponad 30 aktualizacji, poprawia kolejne aspekty gry
Deweloperzy oraz wydawca na pewno liczyli na lepsze otwarcie Lords of the Fallen. Ogromna liczba bolączek popremierowych zmusiła Hexworks do wytężonej pracy nad poprawkami. I choć teraz gra prezentuje się znacznie lepiej, a na sprzedaż nikt nie mógł narzekać, trudno mówić o pełnym sukcesie. Ale mimo to, jak już wiemy od pewnego czasu, nikt tutaj nie ma zamiaru składać broni, a kontynuacja serii zawiąże współpracę z Epic Games. Teraz zaś CI Games zdążyło podzielić się garścią dodatkowych szczegółów związanych z planami rozwoju marki.
Lords of the Fallen – problemy na premierę. Wyczekiwana gra Hexworks mocno krytykowana, głównie za optymalizację
Jak można było się spodziewać, Lords of the Fallen 2 będzie tworzone na silniku Unreal Engine 5. Duży progres ma być związany z różnymi aspektami rozgrywki. Mówi się o znaczącym zwiększeniu możliwości dopasowywania trybów gry do naszych preferencji. Styl graficzny i narracja zostały określone jako bardziej “komercyjne”, twórcy mają się również postarać o wyższą jakość całości (co byłoby nie od rzeczy, zwłaszcza mając w pamięci stan zeszłorocznej pozycji na premierę). Fani kooperacji otrzymają opcję wspólnej progresji w trakcie kampanii. Promocja ma ruszyć w przyszłym roku, a kwestia premiery nie uległa zmianie – produkcja przebiegać będzie znacznie szybciej niż ostatnio i docelowo mówi się już o roku 2026.
Źródło: WCCFtech
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS