Tegoroczne targi turystyczne WTM odbedą się w formie hybrydowej. Między 1 i 3 listopada będzie się można spotkać w tradycyjny sposób, a od 8 do 9 listopada wirtualnie. Ruszyła rejestracja uczestników.
World Travel Market – jedna z najważniejszych imprez branży turystycznej w Europie, w tym roku stawia na hybrydową formułę. W centrum konferencyjnym ExCel w Londynie na żywo będzie można się spotykać od 1 do 3 listopada, tydzień później ruszą targi wirtualne, które potrwają dwa dni (8-9 listopada).
Wszyscy wystawcy, którzy zdecydują się na udział w tradycyjnej formie, automatycznie zostaną włączeni w tę wirtualną. Organizatorzy zapowiadają, że jednym z elementów programu będzie szczyt ministrów turystyki i Światowej Organizacji Turystycznej, czyli wydarzenie, które na stałe wpisało się już w harmonogram imprezy.
Odbędzie się też konkurs w kategorii „turystyka odpowiedzialna”, nie zabraknie wystąpień ekspertów, seminariów i tzw. szybkich randek, w czasie których firmy i instytucje będą mogły pozyskać nowych kontrahentów.
Jak zwykle będzie można zapoznać się z bieżącymi trendami, w tym technologicznymi i z wynikami badań.
Jak podkreśla Simon Press, dyrektor WTM London, jego firma zdobyła już doświadczenie niezbędne przy tworzeniu imprezy hybrydowej. Przykładem ostatnich realizacji były majowe Arabian Travel Market w Dubaju. Impreza trwała 4 dni w tradycyjnej formie, a tydzień później była kontynuowana w sieci.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę d … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS