Lidl idzie w ślad za Biedronką. Sieć testuje nowy format marketów, właśnie otworzyła pierwszy sklep typu outlet. Klienci kupią w nim produkty nawet o 80 proc. tańsze niż w standardowej ofercie.
Lidl otworzył w marcu pierwszy outlet w Polsce. Kolejna sieć sklepów uruchomiła market z artykułami poza spożywczymi przecenionymi nawet o 80 proc. Klienci skorzystają z tańszej oferty Lidla w Opolu – podaje serwis Business Insider Polska, który jako pierwszy o tym poinformował.
W outlecie Lidla można kupić artykuły przemysłowe, m.in. odzież damską, męską i dziecięcą, sprzęty RTV i AGD, obuwie, akcesoria do domu i ogrodu, dekoracje, meble. W nowym formacie sklepu klienci nie będą mogli kupić produktów spożywczych. Produkty są nawet o 80 proc. tańsze niż w standardowej ofercie Lidla.
– W połowie marca otworzyliśmy w Opolu sklep typu outlet. Jest to rozwiązanie testowe i jednocześnie pierwszy obiekt tego typu. Wszystkie artykuły są w pełni wartościowe, stanowią końcówki serii. Obejmują je takie same zasady kupna i zwrotu jak w przypadku naszych regularnych sklepów – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of communications w Lidl Polska na łamach portalu Business Insider Polska.
W Polsce istnieją już outlety innej sieci dyskontów. Biedronka od kilku lat posiada markety z produktami w promocyjnej cenie w całej Polsce.
Lidl nie podaje, czy test nowego formatu przebiegł pomyślnie oraz czy w najbliższej przyszłości klienci mogą spodziewać się otworzenia większej liczby sklepów typu outlet w innych miastach w Polsce.
DF
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS