A A+ A++

Trela będzie zajmował się planowaniem i realizacją strategii contentowych dla klientów Wirtualna Polska Media. Będzie również odpowiadał za proces tworzenia, dystrybucji i optymalizację treści, przygotowanych dla klientów. Do jego obowiązków będzie także zarządzanie pracą strategów ds. contentu oraz redakcją reklamy natywnej.

– W czasach przyspieszonego rozwoju cyfrowego doświadczenia, kampanie contentowe to jeden z najważniejszych sposobów na komunikację z digitalowym konsumentem. Obszar ten aktualnie potrzebuje najwięcej innowacji i sprawności w szybkim i precyzyjnym reagowaniu. WP brand studio to miejsce, w którym marka skorzysta najwięcej na zachodzących zmianach – mówi Leszek Trela.

Ewelina Binzer, dyrektor WP brand studio zaznacza, że Trela ma wieloletnie doświadczenie w planowaniu oraz realizacji kompleksowych projektów contentowych.

– Jego strategiczne podejście do storytellingu oraz naturalna skłonność ciągłego poszukiwania okazji do efektywnego wykorzystania społecznych i biznesowych trendów w komunikacji reklamowej sprawiają, że jest idealnym partnerem na drodze dalszego rozwoju WP brand studio – podkreśla.

Leszek Trela od 10 lat zajmuje się marketingiem, swoje doświadczenie zdobywał m.in. w marketingu digitalowym, influencer marketingu, e-sporcie, produkcji wideo, product placement, sponsoringu, oraz produkcji eventów.

Do tej pory pracował w Omnicom Media Group oraz Mediacom Warszawa, gdzie zajmował się przygotowywaniem strategii oraz realizacją działań dopasowanych do potrzeb klientów. Planował kampanie dla takich firm jak: Seat, Skoda, Danone, Procter & Gamble, Dell czy GlaxoSmithKline. Specjalizuje się w łączeniu nowoczesnych rozwiązań online ze sprawdzonymi narzędziami marketingu offline.

Według badania Mediapanel, w lutym 2021 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,4 mln Polaków.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSanito klientem On Board Think Kong
Następny artykułCoders Lab klientem Good One PR