I właśnie te nie do końca określone powody były i nadal są istotą plebiscytu. Chodzi o osoby odważne w życiu i w ramach swoich aktywności zawodowych, lubiące i potrafiące działać. Ważne też, by postrzegały świat jako miejsce, które potrzebuje równowagi, a jednocześnie nie podążały ślepo za trendami, ale starały się wyznaczać nowe kierunki rozwoju.
– W tym roku postanowiliśmy niejako zderzyć inicjatywę z BrandMe CEO – dodała Beata Mońka, business partner BPS, RASP. – Jednocześnie zależało nam, by wybrać liderów, którzy podzielają wartości Range Rovera: uczciwość, zrozumienie, doskonałość, unity – w znaczeniu wzajemnych relacji, odpowiedzialność – podkreśliła.
– Nasze zaangażowanie nie jest przypadkowe. Range Rover to samochód, który od zawsze wyznaczał nowe trendy i zawsze był wybierany przez liderów. W momencie powstania Range Rover stworzył nową kategorię luksusowych SUV-ów i z każdą kolejną generacją i odsłoną przesuwał granice innowacji – by zawsze być najlepszym w swojej klasie – komentuje Łukasz Goździor, dyrektor marketingu Inchcape JLR Poland.
Laureatów II edycji „Leaders of the Future” wybrało specjalne gremium – złożone z członków Kapituły V edycji BrandMe CEO oraz kadry naukowej (dr Maciej Kawecki, prorektor ds. innowacji WSB w Warszawie; dr Konrad Maj, psycholog społeczny, Uniwersytet SWPS; prof. Alojzy Nowak, rektor UW; prof. Piotr Wachowiak, rektor SGH).
Paweł Zielewski, Beata Mońka, Filip Sobel, Agnieszka Elwertowska i Hugo Chróst w trakcie uroczystej gali.
Fot.: Alicja Żebrun
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS