A A+ A++

Na placu Wolności w centrum Opola jedna z firm zaparkowała lawetę z banerami reklamowymi. Instalacja nie tylko szpeci, ale i tarasuje chodnik, ograniczając widoczność zarówno pieszym, jak i kierowcom. Mieszkańcy pytają czy taka forma reklamy jest legalna.

Długie vacatio legis uchwały reklamowej

Obowiązującą uchwałę reklamową radni przyjęli w czerwcu 2019 roku. Była to już druga tego typu uchwała w Opolu. W myśl tych przepisów Opole zostało podzielone na 5 sektorów o różnym poziomie obostrzeń. Najsilniejsze ograniczenia w kwestii lokowania i rodzaju reklam obowiązują w ścisłym centrum Opola, znacznej części śródmieścia, a także na Pasiece i wyspie Bolko. Im dalej od centrum, tym regulacje w kwestii reklam są mniej radykalne. Ratusz od początku podkreśla jednak, że reklamy nie znikną z przestrzeni publicznej Opola.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGazprom nie będzie używać gazociągu jamalskiego do tranzytu gazu na zachód
Następny artykułAdidas sports bra ads banned in UK over bare breasts